Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Tadeusz Michalik i Łukasz Różański ze wsparciem PGNiG

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo podpisało umowę sponsorską z Tadeuszem Michalikiem, brązowym medalistą z Igrzysk Olimpijskich w Tokio w zapasach.

PGNiG będzie partnerem Michalika do kolejnych Igrzysk Olimpijskich w Paryżu w 2024 roku. Spółka obejmie sponsoringiem również niepokonanego w zawodowym ringu boksera Łukasza Różańskiego.

Tadeusz Michalik, podczas zakończonych kilka tygodni temu Igrzysk w Tokio, rywalizował w zapasach w stylu klasycznym. Na macie japońskiego turnieju olimpijskiego wywalczył brązowy medal, brawurowo pokonując w decydującym starciu, bez straty punktu, Węgra Alexa Gergo Szoke w kategorii 97 kg. Wśród największych osiągnięć sportowych Tadeusza Michalika warto wymienić mistrzostwa Polski, medale mistrzostw Europy oraz piąte miejsce w mistrzostwach świata rozgrywanych w Kazachstanie (2019 r.).

– „Wsparcie dla sportu jest jednym z czterech filarów działalności sponsoringowej PGNiG, obok kultury, historii i edukacji – podkreśla Paweł Majewski, Prezes Zarządu PGNiG SA. – Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę z naszym brązowym medalistą z Tokio, Tadeuszem Michalikiem. Mamy nadzieję, że jego sportowa kariera będzie nadal się rozwijać i na kolejnych igrzyskach, które już za 3 lata odbędą się w Paryżu, dostarczy nam równie pozytywnych emocji jak to miało miejsce podczas rywalizacji w Japonii” – dodaje Prezes Majewski.

Podpisanie umowy z Tadeuszem Michalikiem ma ułatwić realizację kolejnych celów sportowych i wspierać dalszy rozwój polskich zapasów. Mamy nadzieję, że ta dyscyplina sportu będzie w najbliższych latach przynosić kolejne zdobycze medalowe, nie tylko podczas igrzysk, ale również w rywalizacji w mistrzostwach świata i Europy.

PGNiG rozpoczęło również współpracę z bokserem Łukaszem Różańskim, który na zawodowym ringu zadebiutował w 2015 r. Dotychczas stoczył 14 zawodowych walk, wygrał wszystkie, w tym 13 przed czasem. Obecnie rywalizuje w kategorii bridgerweight (do 101,6 kg). Warto podkreślić, że zawodnik posiada w niej pas WBC International i jest obecnie klasyfikowany na 4 miejscu na świecie. Współpraca z PGNiG ma ogromne znaczenie w kontekście możliwości organizacji walki o Mistrzostwo Świata, na którą bokser ma szansę w przyszłym roku.

– „Przemyślane działania sponsoringowe na rzecz sportowców prowadzone przez spółki z polskim kapitałem są elementem pozwalającym budować nie tylko pozycję marki, ale także tożsamość narodową i są okazją do wspólnego kibicowania naszym sportowcom na arenach całego świata” – zaznacza Prezes Paweł Majewski. – „Dlatego cieszy nas, że jako spółka możemy mieć swój udział w tworzeniu dogodnych warunków do rozwoju sportowych talentów w naszym kraju „– dodał Prezes Majewski.

PGNiG od blisko dekady kompleksowo wspiera jedną z wiodących dyscyplin w sporcie profesjonalnym – piłkę ręczną. Współpraca ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce obejmuje sponsoring kobiecych i męskich reprezentacji zarówno na poziomie seniorskim, jak i młodzieżowym. Dodatkowo od 2016 roku PGNiG jest sponsorem tytularnym rozgrywek ligowych kobiet i mężczyzn (PGNiG Superliga) oraz Pucharu Polski (PGNiG Puchar Polski). Spółka zaangażowała się również w sponsoring letniej odmiany tej dyscypliny, m.in. poprzez wsparcie PGNiG Summer Superligi w piłce ręcznej plażowej. Wspieramy także Ośrodki Szkolenia Piłki Ręcznej i dofinansowujemy Szkoły Mistrzostwa Sportowego ZPRP.

Może być zdjęciem przedstawiającym 3 osoby i ludzie stoją

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›