Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

T-Mobile oficjalnym sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej

Operator telekomunikacyjny firma T-Mobile podpisała umowę stając się sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej do 2022 roku.

Piłka nożna od wielu lat budzi szczególne emocje wśród Polaków, a mecze narodowej reprezentacji gromadzą fanów na trybunach i przed telewizorami w całym kraju. W związku z obecną sytuacją wszelkie wydarzenia sportowe zostały tymczasowo odwołane, lecz mimo tych trudności, T-Mobile postanowił wspierać biało-czerwonych! Operator zawarł umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, stając się Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski do końca 2022 roku.

Dzięki temu T-Mobile uzyskał możliwość posługiwania się tytułem sponsorskim w odniesieniu do kilku podmiotów: drużyny narodowej seniorów, reprezentacji Polski U-21, kadr młodzieżowych i kobiecych. Ponadto operator został również partnerem serwisu „Łączy nas piłka”, gdzie publikowane są najważniejsze informacje dotyczące naszych drużyn narodowych i klubowych.

„Wszyscy marzymy o tym, aby piłka powróciła na nasze stadiony, by znów móc kibicować naszej reprezentacji. Chcemy tych emocji i liczymy, że jak najwcześniej powrócą. Szczególnie, że mamy nowego gracza w drużynie narodowej – spółka T-Mobile Polska dołączyła do grona Oficjalnych Sponsorów reprezentacji Polski. Serdecznie raz jeszcze witamy na pokładzie i liczymy, że niedługo zobaczymy się na stadionach” – powiedział Prezes PZPN, Zbigniew Boniek.

– „Polski Związek Piłki Nożnej od lat dba o rozwój tej dyscypliny, szkolenie trenerów, sędziów, a przede wszystkim tysięcy młodych piłkarzy i piłkarek. Poprzez podpisanie umowy sponsorskiej chcemy wesprzeć ich w tych działaniach. W T-Mobile stale łączmy ludzi i dostarczamy im emocji, dlatego z przyjemnością zostaliśmy sponsorem drużyny narodowej. Nawet jeżeli obecnie nie możemy uczestniczyć w wielkich wydarzeniach sportowych, wciąż możemy doświadczać radości z futbolu. Dopóki piłka w grze, jesteśmy jedną drużyną, dlatego chcemy wspierać kadrę, zarówno w pięknych, jak i nie najłatwiejszych chwilach” – powiedział Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T-Mobile Polska.

„W tych ciężkich, zupełnie zaskakujących czasach, pełnych obawy o ludzkie zdrowie i życie, każda optymistyczna wiadomość jest bardzo budująca. Dlatego też jesteśmy pełni uznania, że tak renomowana firma, jaką jest T-Mobile, zdecydowała się na współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej i będzie wspierała drużyną narodową do końca 2022 roku. Świadczy to o wielkiej klasie i odpowiedzialności naszego partnera, co szczególnie doceniamy w tak trudnym momencie, w którym znajduje się obecnie cały świat sportu” – stwierdził Maciej Sawicki, Sekretarz Generalny PZPN.

W związku z zawartą umową, od pierwszego meczu reprezentacji Polski w 2020, logo T-Mobile pojawi się na bandach reklamowych na stadionach, a także na ściankach konferencyjnych, ekranach, autobusie reprezentacji, zaproszeniach, biletach, plakatach. Będzie ono także umieszczone na stronie internetowej PZPN oraz na portalu Łączy Nas Piłka.

Sponsoring reprezentacji Polski otwiera przed T-Mobile również inne możliwości – operator planuje wprowadzenie specjalnych promocji i nowych ofert dla swoich klientów, które ułatwią im bycie jeszcze bliżej sportowych emocji.

Najnowsze

DB Protection współpracuje z Pogonią

Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...

Całość ›

Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”

Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...

Całość ›

Współpraca Akademii Sportu z Michelin Polska przedłużona

Olsztyńska fabryka Michelin Polska skorzystała z opcji przedłużenia złotego pakietu sponsorskiego, zwiększając tym samym wsparcie ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›