Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Sztuki walki w biznesie

Sport zawsze wychowywał i kreował charakter, coraz częściej dostrzega się szczególnie atuty sportów walki.

Sporty walki rozwijają się w Polsce coraz mocniej i z roku na rok zyskują na popularności. Na salach treningowych można już spotkać nie tylko pasjonatów i zawodowych fighterów, ale również osoby, dla których jest to nowa, ciekawa alternatywa aktywnego spędzania wolnego czasu. Trenują więc ludzie, którzy chcą zwyczajnie zrzucić parę kilogramów, zyskać nieco pewności siebie, nabrać kondycji i dobrego samopoczucia po ciężkim dniu w pracy.

Coraz częściej potencjał w treningach na macie dostrzegają również ludzie biznesu, którzy uważają, że sztuki walki rozwijają w nich pewność siebie, odporność na stres i dodają odwagi.

Karol Matuszczak, prawdziwa legenda brazylijskiego jiu-jitsu w Polsce, a jednocześnie trener oraz coach przekładający swoje doświadczenie z maty na szkolenia biznesowe uważa również, że:

Najważniejszym celem sztuk walki jest uwolnienie ludzkiego potencjału. Samodoskonalenia się, pokora, szacunek i dyscyplina wyniesiona z maty pozwalają na lepsze funkcjonowanie w pracy i życiu. Nie ma tu większego znaczenia dobór dyscypliny, a wybór jest ogromny, mamy bowiem: boks, MMA, kickboxing, brazylijskie jiu-jitsu i wiele innych. Każdy więc może znaleźć na macie coś dla siebie, coś co będzie dopasowane do jego potrzeb i celów jakie chciałby osiągnąć.

Branża sztuk walki dopasowuje się więc do aktualnych potrzeb rynku i proponuje odpowiednie treningi, pośród których każdy znajdzie rozwiązanie mu pasujące. Coraz popularniejsze stają się również zajęcia indywidulne, dla osób, które z racji wykonywanego zawodu lub osobistych uwarunkowań nie mogą sobie pozwolić na dopasowanie się do planu treningowego.

Treningi indywidualne faktycznie stają się coraz popularniejsze – mówi Karol Matuszczak. – Szczególnie wśród kadry menadżerskiej lub osób wykonujących zawody z nienormowanym czasem pracy. Z jednej strony takie treningi pozwalają im na wpasowanie ich w swój intensywny plan dnia, a z drugiej dają możliwość indywidualnego podejścia do samych zajęć i idealnego dopasowania ich do potrzeb osoby ćwiczącej, a to przekłada się na lepszy efekty i dobre samopoczucie. Osobiście mam okazję prowadzić takie treningi dla kilku biznesmanów, którzy bardzo sobie cenią właśnie indywidualne podejście do tematu.

Jak mówią sami ludzie biznesu, w tej pracy trzeba być również wojownikiem. Nic więc dziwnego, że treningi sztuk walki zyskują wśród nich na popularności. Pozwalają bowiem nie tylko na rozładowanie stresu, ale również wzmocnienie psychiki i przełożenie tego na działalność rynkową.

Najnowsze

Łukasz Czopik Wiceprezesem GKS Katowice

GKS GieKSa Katowice SA decyzją Rady Nadzorczej Spółki podjęła uchwałę o powołaniu Pana Łukasza Czopika na Wiceprezesa ...

Całość ›

4F Change – marka dba o środowisko

4F Change to nazwa programu realizowanego przez 4F, w ramach którego powstały strefy Wear Fair z używanymi ubraniami w wybranych ...

Całość ›

Arkadiusz Tymiński na czele Stomilu

Arkadiusz Tymiński, wiceprezes Zarządu spółki Stomil Olsztyn SA, został jedynym członkiem Zarządu po rezygnacji przez Łukasza ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.