Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Sztuki walki w biznesie

Sport zawsze wychowywał i kreował charakter, coraz częściej dostrzega się szczególnie atuty sportów walki.

Sporty walki rozwijają się w Polsce coraz mocniej i z roku na rok zyskują na popularności. Na salach treningowych można już spotkać nie tylko pasjonatów i zawodowych fighterów, ale również osoby, dla których jest to nowa, ciekawa alternatywa aktywnego spędzania wolnego czasu. Trenują więc ludzie, którzy chcą zwyczajnie zrzucić parę kilogramów, zyskać nieco pewności siebie, nabrać kondycji i dobrego samopoczucia po ciężkim dniu w pracy.

Coraz częściej potencjał w treningach na macie dostrzegają również ludzie biznesu, którzy uważają, że sztuki walki rozwijają w nich pewność siebie, odporność na stres i dodają odwagi.

Karol Matuszczak, prawdziwa legenda brazylijskiego jiu-jitsu w Polsce, a jednocześnie trener oraz coach przekładający swoje doświadczenie z maty na szkolenia biznesowe uważa również, że:

Najważniejszym celem sztuk walki jest uwolnienie ludzkiego potencjału. Samodoskonalenia się, pokora, szacunek i dyscyplina wyniesiona z maty pozwalają na lepsze funkcjonowanie w pracy i życiu. Nie ma tu większego znaczenia dobór dyscypliny, a wybór jest ogromny, mamy bowiem: boks, MMA, kickboxing, brazylijskie jiu-jitsu i wiele innych. Każdy więc może znaleźć na macie coś dla siebie, coś co będzie dopasowane do jego potrzeb i celów jakie chciałby osiągnąć.

Branża sztuk walki dopasowuje się więc do aktualnych potrzeb rynku i proponuje odpowiednie treningi, pośród których każdy znajdzie rozwiązanie mu pasujące. Coraz popularniejsze stają się również zajęcia indywidulne, dla osób, które z racji wykonywanego zawodu lub osobistych uwarunkowań nie mogą sobie pozwolić na dopasowanie się do planu treningowego.

Treningi indywidualne faktycznie stają się coraz popularniejsze – mówi Karol Matuszczak. – Szczególnie wśród kadry menadżerskiej lub osób wykonujących zawody z nienormowanym czasem pracy. Z jednej strony takie treningi pozwalają im na wpasowanie ich w swój intensywny plan dnia, a z drugiej dają możliwość indywidualnego podejścia do samych zajęć i idealnego dopasowania ich do potrzeb osoby ćwiczącej, a to przekłada się na lepszy efekty i dobre samopoczucie. Osobiście mam okazję prowadzić takie treningi dla kilku biznesmanów, którzy bardzo sobie cenią właśnie indywidualne podejście do tematu.

Jak mówią sami ludzie biznesu, w tej pracy trzeba być również wojownikiem. Nic więc dziwnego, że treningi sztuk walki zyskują wśród nich na popularności. Pozwalają bowiem nie tylko na rozładowanie stresu, ale również wzmocnienie psychiki i przełożenie tego na działalność rynkową.

Najnowsze

Idea Bank angażuje się w esport

Rynek polskiego esportu jest jednym z najszybciej rozwijających się w Europie Od 6 grudnia do szerokiego grona marek dołączył Idea ...

Całość ›

PayTren Globalnym Sponsorem Lechii Gdańsk

Firma PayTren jest globalnym sponsorem Lechii Gdańsk, umowa została podpisana do 30 czerwca 2020 roku Współpraca z nowym partnerem ...

Całość ›

New Level Sport partnerem Legii Warszawa

Sekcja Koszykówki Legii Warszawa nawiązała współpracę z New Level Sport W trwającym sezonie Energa Basket Ligi zespół korzysta ze ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#4) Application request limit reached
Type: OAuthException
Code: 4
Please refer to our Error Message Reference.

Idea Bank angażuje się w esport.
#sponsoringsport #esport #ideabank https://t.co/3xosvqXtO6

PayTren Globalnym Sponsorem Lechii Gdańsk.
#sponsoringsport #lechiagdansk #paytrend https://t.co/EEWWa5Khmf