Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Szósty sezon z PHU COLO, Trefl Gdańsk dalej stawia na polską markę

W sezonie 2019/2020 już po raz szósty siatkarzy i sztab szkoleniowy Trefla Gdańsk ubierać będzie kędzierzyńska marka COLO.

– „Po latach udanej współpracy i przede wszystkim zadowolenia naszych graczy i trenerów cieszę się, że po raz kolejny mamy przyjemność korzystać z kolekcji ubrań PHU COLO” – mówi prezes Trefla Gdańsk Dariusz Gadomski.

Marka COLO jest obecna na rynku od ponad 20 lat, a to gwarantuje najwyższą jakość i solidność ubrań, o czym siatkarze i sztab szkoleniowy Trefla Gdańsk przekonali się już niejednokrotnie. W sezonie 2019/2020 – tak jak w latach ubiegłych – Partner Techniczny przygotował dla „gdańskich lwów” kolekcję ubrań treningowych, z których gdańszczanie korzystają już od pierwszych zajęć 19 sierpnia, reprezentacyjnych, na które składają się m.in. koszulka polo, czy bluza wyjściowa oraz meczowych. Te najważniejsze – stroje meczowe – zostaną pokazane w październiku podczas prezentacji drużyny, najprawdopodobniej w sobotę 19 października – tydzień przed inauguracyjnym starciem z PGE Skrą Bełchatów (niedziela, 27 października, ERGO ARENA). Kibice mogli już natomiast zobaczyć np. koszulki polo. Z racji, że najbliższy sezon będzie 15-stym w historii Trefla i klub w materiałach graficznych wraca do złotych barwach z początków istnienia, w polówkach żółte hafty zostały zastąpione złotymi, co wygląda nadzwyczaj elegancko i przypadło do gustu nie tylko zawodnikom, ale i fanom gdańskiej drużyny.

– „Bardzo dziękujemy firmie PHU COLO, że po raz kolejny nasi siatkarze i sztab szkoleniowy mogą korzystać z ubrań najwyższej jakości. To właśnie te pięć sezonów udanej współpracy i zadowolenie naszych zawodników i trenerów z kolekcji ubrań w poprzednich latach były głównymi przesłankami, by nasza kooperacja trwała dalej. Marka COLO jak zawsze w pełni zaangażowała się w przygotowanie nowej kolekcji, między innymi proponując wyjątkowy wygląd koszulek polo z bardzo gustownymi złotymi nićmi. Firma PHU COLO, tak samo jak Trefl Gdańsk, przykłada wagę do szczegółów, tak by „gdańskie lwy” prezentowały się jak najlepiej nie tylko na boisku, ale i poza nim, a logotypy klubowych Sponsorów były eksponowane jak najefektywniej” – mówi Dariusz Gadomski, prezes Trefla Gdańsk.

– „Z COLO mamy gwarancję, że ubrania sprostają wymaganiom naszych zawodników i trenerów, ponieważ są one uszyte z najwyższej jakości materiałów i w eleganckim, sportowym kroju” – dodaje prezes Gadomski.

Na mocy umowy firma COLO ma zagwarantowany m.in. tytuł Partnera Technicznego Trefla Gdańsk w sezonie 2019/2020 oraz prawo do posługiwania się wizerunkiem zawodników i trenera. Logo marki będzie eksponowane na bandach elektronicznych w trakcie meczów pierwszego zespołu, a także na materiałach drukowanych oraz w klubowych mediach.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›