Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Szóstka z Lotto

Szóstka z LOTTO, czyli początek współpracy Totalizatora Sportowego z sześciorgiem wybitnych sportowców.

Patrycja Maliszewska (short track), Sebastian Kłosiński (łyżwiarstwo szybkie), a także Agnieszka Kobus-Zawojska, Maria Springwald, Marta Wieliczko i Katarzyna Zillmann (wioślarska czwórka podwójna) – to prawdziwa kumulacja utalentowanych zawodników, których Oficjalnym Partnerem został właśnie Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO. Inicjatywa zrodziła się w wyniku współpracy TS oraz Ministerstwa Sportu i Turystyki.

Współpraca z wioślarkami będzie trwała do rozpoczęcia Letnich Igrzysk Olimpijskich w Tokio w 2020 roku, a z przedstawicielami short track’u i łyżwiarstwa szybkiego – do Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie w 2022 roku. Totalizator Sportowy jest Oficjalnym Partnerem wymienionych wyżej zawodników. Wszyscy otrzymają przewidziane umową finansowanie, które da im możliwość realizowania najważniejszych celów sportowych i będzie znaczącą pomocą w szlifowaniu formy i w startach na kolejnych wydarzeniach sportowych.

– “Totalizator Sportowy pełnił i nadal pełni szczególną rolę w dziele wsparcia polskiego sportu. Wynika to z faktu, że działa na rzecz tej niezwykle ważnej społecznie dziedziny nieprzerwanie od ponad 60 lat, a ponadto przekazuje na ten cel kwoty liczone w miliardach złotych. Tylko w 2017 roku z tytułu dopłat do gier LOTTO odprowadziliśmy do Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej ponad 744 mln zł. Do tego należy doliczyć projekty finansowane ze środków własnych, jak chociażby realizowaną od 1994 roku współpracę z PKOl” – powiedział Olgierd Cieślik, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.

– “Dziś rozpoczynamy kolejny długofalowy i perspektywiczny projekt, którego celem jest wsparcie sześciorga utalentowanych zawodników. Wierzymy, że nasza pomoc pozwoli im osiągnąć jeszcze lepsze wyniki, wzmocni pozycję polskiego sportu na arenie międzynarodowej, a kibicom da więcej powodów do radości i fantastycznych przeżyć. Przypomnę w tym miejscu piękne słowa znanego nam wszystkim Raula Lozano, który w autobiografii napisał: – ‘Często pytany jestem, jak dalece motywują zawodników pieniądze. Zapewniam: żadne pieniądze nie dają takiej satysfakcji, jak polscy kibice’. Takiej satysfakcji życzę nie tylko naszej szóstce, ale także wszystkim polskim sportowcom.

– Niezwykle cieszy mnie, że poprzez tę inicjatywę Totalizator Sportowy jeszcze bardziej angażuje się w rozwój polskiego sportu. Dodatkowe, bezpośrednie wsparcie utalentowanych zawodników jest bardzo ważnym elementem budowania spójnej piramidy szkoleniowej, którą sukcesywnie tworzymy. Chciałbym, żeby trafiało ono do coraz większej liczby sportowców. Jestem przekonany, że rozpoczynająca się dziś współpraca w znaczącym stopniu przyczyni się do stworzenia członkom tej grupy optymalnych warunków przygotowań do igrzysk olimpijskich i zaowocuje kolejnymi sukcesami” – mówi Witold Bańka, Minister Sportu i Turystyki.

Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, jest spółką Skarbu Państwa, która od ponad 60 lat działa nieprzerwanie na rodzimym rynku loteryjnym. Od niedawna jest też obecna w segmencie gier na automatach. W tym roku otworzy też kasyno online i uruchomi sprzedaż tradycyjnych produktów loteryjnych w internecie. Spółka jest jednym z najważniejszych filarów finansowania polskiego sportu i kultury.

Najnowsze

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO

Siatkarki KSZO Ostrowiec będą pić naturalną wodę mineralną Kryniczankę Umowa z firmą podpisana została na rok W przypadku ...

Całość ›

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach Pod ...

Całość ›

Uponor na kolejny sezon z Developresem

KS Developres Rzeszów SA poinformował, że umowa sponsorka z firmą Uponor została przedłużona Współpraca pomiędzy klubem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Code: 104
Please refer to our Error Message Reference.

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO.
#sponsoringsport #kszoostrowiec #siatkowka https://t.co/307Rjmcc3D

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pko https://t.co/WQJTAXmdKh