Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Szkolenie w Washington Wizards

W dniach od 6 do 10 kwietnia w Waszyngtonie odbywa się szkolenie „Inside Wizards” zorganizowane dla polskich klubów przez Fundację Marcina Gortata „Mierz Wysoko”. W szkoleniu uczestniczyło wielu przedstawicieli polskich klubów, w tym osoby reprezentujące spółkę Game Time, która odpowiada za działania klubów spod znaku Trefla.

Marcin Gortat otworzył swoją fundację w październiku 2009 roku. Jego celem była i jest pomoc innym młodym ludziom w realizacji własnych marzeń sportowych. Fundacja stara się odnaleźć obiecujących zawodników, wesprzeć ich poprzez system stypendialny oraz dzięki współpracy z czołówką kadry szkoleniowej w Europie i USA zaoferować profesjonalne treningi rozwojowe. Fundacja ma również na celu promocję zdrowia i zdrowego trybu życia. Realizuje go poprzez działania w zakresie upowszechniania kultury fizycznej i sportu wśród dzieci i młodzieży, a także poprzez pomoc na rzecz instytucji, takich jak szkoły, domy dziecka, ośrodki opieki czy inne fundacje. W kwietniu br. Fundacja Marcina Gortata MG13 wystąpiła z jeszcze jedną inicjatywą, tym razem skierowaną do osób pracujących w klubach Polskiej Ligi Koszykówki.

Podczas warsztatów „Inside Wizards” osoby na co dzień odpowiedzialne za zarządzanie klubami PLK mogły się dowiedzieć oraz zobaczyć, jak funkcjonuje drużyna Washington Wizards oraz jak organizuje się mecze NBA. Szkolenia prowadzili Zach Leonis, wiceprezes Monumental Sports Network, spółki która jest właścicielem m.in. trzech klubów – Washington Wizards (NBA), Washington Mystics (WNBA), Washington Capitals (NHL) – oraz hali Verizon Center, Jim Van Stone, prezes działań biznesowych, Hunter Lochmann odpowiedzialny za strategie marketingowe i budowanie marki, Scott Hall, szef komunikacji, Zak Grim, który kreuje wszystkie aktywności towarzyszące meczom, Lee Stacey posiadający 25 lat doświadczenia w pozyskiwaniu sponsorów i partnerstwach biznesowych oraz Sashia Jones, wiceprezes ds. CSR. Przedstawiciele klubów PLK uczestniczyli także w meczu Washington Wizards – Miami Heat.

W szkoleniach uczestniczył m.in. trzy osoby ze spółki Game Time, która na co dzień zajmuje się działaniami marketingowymi, komunikacyjnymi oraz sprzedażowymi dla trzech klubów spod znaku Trefla – Trefla Sopot (PLK), LOTOSU Trefla Gdańsk (PlusLiga) oraz Atomu Trefla Sopot (ORLEN Liga). Niedawno Game Time rozpoczął również współpracę z Polskim Związkiem Bobslei i Skeletonu, a wyzwaniem spółki jest rozwój w innych dyscyplinach, a także stałe podnoszenie kwalifikacji zespołu. W spotkaniach w Waszyngtonie uczestniczą prezes spółki, a także osoby odpowiedzialne za obszary komunikacji i promocji oraz sponsoringu.

– “Bardzo się cieszymy, że klub Washington Wizards i Fundacja Marcina Gortata wyszły z taką inicjatywą. Warto wspomnieć, że pomysł szkolenia w USA zrodził się w Trójmieście. Bardzo dziękujemy prezesowi Trefla, Romanowi Szczepanowi Kniterowi oraz Dariuszowi Gadomskiemu, który zarządza Treflem Gdańsk i Treflem Sopot, najpierw za stworzenie tej idei, a teraz umożliwienie nam zobaczenia od kuchni, jak funkcjonują najlepsze kluby świata. Szkolenie ma charakter wielowymiarowy – możemy uczyć się zarówno tego, jak uatrakcyjniać spotkania, a także jak zarządzać wieloma sekcjami w jednej grupie oraz jak efektywnie wykorzystywać halę przy takiej intensywności wydarzeń, jaka ma miejsce w Verizon Center. Samo spotkanie z Marcinem Gortatem umożliwiło nam też poznanie spojrzenia zawodnika z 10-letnim stażem w NBA na aktywności marketingowe i wizerunkowe, które stanowią bardzo dużą wartość dla lokalnej społeczności, a także marki samego sportowca” – mówi Małgorzata Ciszewska, prezes Game Time. – “Oczywiście mamy świadomość tego, że w krótkim czasie nie przeniesiemy NBA do Polski, ale nawet jeśli po powrocie przełożymy choć część wiedzy i doświadczeń na działania w trzech klubach spod znaku Trefla, to i tak uda nam się wprowadzić nową jakość w polskim marketingu. Tak jak powiedział nam Marcin – jeśli po meczu wyciągnie 2-3 detale i je poprawi w kolejnym spotkaniu, to już jest lepszym zawodnikiem. Szkolenie „Inside Wizards” jest dla nas ogromną szansą” – dodaje.

Najnowsze

Browar Błonie nowym sponsorem koszykarzy Legii Warszawa

Sekcja Koszykówki Legii Warszawa rozpoczyna współpracę z kolejnym sponsorem, którym został Browar Błonie, lokalny producent piw ...

Całość ›

Sparta Wrocław i S&A Service jadą dalej

S&A Service pozostanie sponsorem żużlowców WTS Sparty Wrocław w sezonie 2021 To będzie piąty rok współpracy obu podmiotów ...

Całość ›

GKM Grudziądz prezentuje kevlary na nowy sezon

GKM Grudziądz wraz z pomocą swoich kibiców i sympatyków postanowił zaprezentować nowy rodzaj kevlara na sezon 2021 Sezon 2021 ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.