Szczecińska Arena z Netto w nazwie
Potwierdziły się Nasze wcześniejsze informacje, Arenę Szczecin sponsorować będzie siec sklepów Netto.
To o czym pisaliśmy w grudniu stało się faktem (LINK), hala w Szczecinie znalazła sponsora. Arena Szczecin 3 stycznia 2018 roku zmienia nazwę na Netto Arena. Zacieśnianie relacji z miastem i jego mieszkańcami poprzez współpracę i wspieranie lokalnych społeczności i inicjatyw jest spójne z wartościami bliskimi marce Netto, która tego dnia została oficjalnym sponsorem tytularnym największej hali widowiskowo-sportowej w regionie. Kontrakt z miastem został podpisany na 3 lata i w tym czasie firma Netto będzie tytularnym sponsorem obiektu.
Jak głosi komunikat na stronie Areny Szczecin miasto jest zadowolone z podpisanej umowy: – „Mając na uwadze potencjał, jaki Netto wniesie do naszej organizacji, jesteśmy przekonani, że nasza hala zyska na swej atrakcyjności oraz będzie jeszcze bardziej wyjątkowym miejscem.”
Wywodząca się z Danii sieć handlowa, która w ciągu 23 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ok. 370 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ok. 5,5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Sieć jest dobrze znana w południowej, zachodniej, północnej i środkowej Polsce. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje ok. 95 procent produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii, Szwecji, Niemczech.
Źródło: Arena Szczecin