Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

SWISS KRONO ponownie na koszulkach koszykarzy Stelmetu

Firma SWISS KRONO przedłużyła umowę sponsoringową z drużyną Stelmetu Enei BC Zielona Góra.

– “Firma SWISS KRONO ponownie znajdzie się na naszych koszulkach. – Nasza współpraca trwa od lat i świetnie się rozwija”– mówi Maciej Karnicki, prezes zarządu firmy SWISS KRONO.

Do podpisania umowy doszło w siedzibie SWISS KRONO w Żarach. Firma jest z koszykarskim klubem związana już od lat, jednak w tym sezonie jej logo znajdzie się na koszulkach Stelmetu Enei BC. SWISS KRONO jest jednym z największych producentów płyt i wyrobów drewnopochodnych. Eksportuje swoje produkty do ponad 50 krajów na wszystkich kontynentach.

– “Nasza współpraca trwa od lat i świetnie się rozwija. Pan Janusz Jasiński z roku na rok coraz bardziej nas w to w ciąga i muszę przyznać, że jest skuteczny w negocjacjach, a my się temu łagodnie poddajemy” – mówi Maciej Karnicki, prezes zarządu firmy SWISS KRONO.

“Bardzo się cieszę z tej umowy, ponieważ rozpoczynamy nowy i nieznany etap w naszym klubie – zagramy w lidze rosyjskiej. To jest nasz challenge. Drugim jest dla mnie poprawa stosunków z naszymi wschodnimi sąsiadami. A sport jest dla tego najlpeszym pomostem. Cieszę się, że w tej drodze w nieznane będzie z nami firma SWISS KRONO, która ma fabrykę także w Rosji” – mówi Janusz Jasiński, właściciel klubu.

Obie strony mocno podkreślały, że dotychczasowa współpraca jest dla nich sytuacją “win-win”. Klub otrzymuje zastrzyk gotówki, firma zaś dostaje doskonałe miejsce do promocji swojej marki. Stelmet Enea BC Zielona Góra w ostatnim sezonie został uznany przez Energa Basket Ligę za najbardziej medialny klub.

Najnowsze

Projekt #KoszKoszulka wybrany przez kibiców

Kibice w głosowaniu przeprowadzonym na oficjalnym profilu KoszKadry na portalu Facebook wybrali zwycięski projekt koszulki, opracowany ...

Całość ›

Puchar Świata w skokach narciarskich ze świetnym wynikiem oglądalności

Drugi dzień konkursu Pucharu Świata był trzecim najchętniej oglądanym programem w minionym tygodniu W minionym tygodniu, tj w okresie ...

Całość ›

Acana Orzeł Futsal stworzył własne karty kolekcjonerskie

Futsalowy zespół KS Acana Orzeł Futsal Jelcz-Laskowice stworzył dla kibiców unikatowy projekt - karty kolekcjonerskie Klub chciałby ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Projekt #KoszKoszulka wybrany przez kibiców.
#sponsoringsport #koszykowka #konkurs https://t.co/hmMtrgHJgn

Puchar Świata w skokach narciarskich ze świetnym wynikiem oglądalności.
#sponsoringsport #skokinarciarskie #ogladalnosc https://t.co/0V9b1VhX2l