Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Świątek w kampanii PZU

Rusza wyjątkowa kampania wizerunkowa PZU – pierwszy raz występuje w niej najsłynniejsza obecnie polska tenisistka Iga Świątek.

Triumfatorka wielkoszlemowego turnieju Rolanda Garrosa przekonuje, że każde zwycięstwo zaczyna się od dobrej strategii, a w życiu warto mieć też solidne wsparcie. To nawiązanie do współpracy tenisistki z największym polskim ubezpieczycielem – od lutego 2021 r. PZU jest głównym partnerem Igi Świątek.

Spot do kampanii wizerunkowej ubezpieczyciela nieprzypadkowo zbiega się z prezentacją nowej strategii grupy PZU na najbliższe cztery lata. Kierunki swoich działań, przełomowe inicjatywy i innowacyjne projekty największa grupa finansowa w Europie Środkowo-Wschodniej ogłosiła 25 marca.

– “W naszej kampanii pokazujemy, że PZU jest nowoczesną, profesjonalną i konsekwentną w działaniu organizacją. Nie boimy się wyzwań, ciężko pracujemy i dążymy do celu, grając fair play. To sprawia, że ufają nam miliony klientów, którzy mogą skupić się na realizowaniu swoich potrzeb mając u boku pewnego i sprawdzonego partnera jakim jest PZU” – mówi Anna Plakwicz, dyrektor zarządzająca ds. marketingu, sponsoringu i prewencji PZU.

“PZU to mój strategiczny sponsor i ogromne wsparcie dla mojej pracy jako tenisistki. To partnerstwo daje mi poczucie bezpieczeństwa, które jest nieocenione w tak dynamicznym i wymagającym sporcie, jakim jest tenis, gdy przebywa się w podróży przez większość roku, a kalendarz turniejów czy treningów potrafi się zmieniać z dnia na dzień. Wsparcie PZU pozwala mi skupić się na efektywnej pracy oraz ustabilizowaniu mojej formy i pozycji w seniorskim tourze, w którym gram od tak niedawna” – mówi Iga Świątek

Kampania wizerunkowa PZU ruszyła 8 kwietnia i potrwa do końca maja. Jak podkreśla Michał Lutostański, dyrektor Biura Marketingu PZU, adresowana jest do osób, które, tak jak Iga Świątek, mają plan na życie, ciężko pracują by go zrealizować, ale w nieprzewidzianych sytuacjach chcą liczyć na wsparcie solidnego partnera – “PZU pomaga klientom w każdej sytuacji i zapewnia bezpieczeństwo na wielu poziomach – dba o ich finanse, zdrowie, majątek. Jesteśmy zawsze blisko, gdy klienci nas potrzebują. To szczególnie ważne w tak niepewnych czasach jak obecne” – podkreśla Michał Lutostański.

Spoty reklamowe 30- i 45-sekundowe będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz w internecie, gdzie komunikacja opiera się na wykorzystaniu formatów wideo oraz reklamy banerowej. Kampania powstała we współpracy z Agencją Warszawa, a spot reklamowy to dzieło reżysera Dobromiła Sudaka. Za produkcję odpowiedzialny był PAPAYA Films. Planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy Sigma BIS.

Najnowsze

AC Milan z charytatywnym kompletem od Pumy

Specjalny złoty strój upamiętnia działalność charytatywną AC Milan z napisem „Fondazione Milan” nadrukowanym pod kołnierzem z ...

Całość ›

Stal Rzeszów przedłużyła umowy z partnerami

Stal Rzeszów, która występuje w 2 Lidze przedłużyła umowę z dwoma partnerami - Autoryzowanym dealer marki Toyota Dakar oraz ...

Całość ›

Rafał Wisłocki w Termalice

Rafał Wisłocki został dyrektorem ds organizacyjnych i marketingowych Bruk-Betu Termaliki Nieciecza, tym samym kończąc współpracę z ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›