Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Św. Mikołaj jest za Odrą

Podczas domowego meczu 2 grudnia z Rakowem Częstochowa, Niebiesko-Czerwoni zapraszają Kibiców do udziału w akcji „Mikołaj jest za Odrą!”.

Wszyscy fani, którzy przywdzieją w tym dniu czapki Św. Mikołaja, otrzymają 10-procentowy rabat na zakupy w Sklepie Kibica na stadionie, a na najlepiej przebranego Św. Mikołaja czeka… obiad z wybranym zawodnikiem Odry w opolskiej Restauracji Radiowej.

To będą prawdziwe piłkarskie mikołajki przy Oleskiej. Na fanów czeka w tym dniu wiele atrakcji, które klub będzie sukcesywnie ujawniał w swoich kanałach. W mikołajkową atmosferę wczuć się mogą również kibice, a także pokazać na trybunach, że… nawet Święty Mikołaj trzyma kciuki za Niebiesko-Czerwonych, oczywiście tych z Opola.

Założenie na mecz mikołajowej czapki gwarantuje 10-procentowy rabat w dniu meczu na zakupy w Sklepie Kibica na stadionie. Warto dorzucić do czapki inne elementy stroju Świętego, bo do wygrania w konkursie z okazji mikołajek jest obiad dla zwycięzcy z wybranym przez niego zawodnikiem, ufundowany przez Partnera Klubu – Restaurację Radiową.

Wystarczy zadbać o najciekawsze mikołajowe przebranie i wpaść „w oko” klubowego fotografa. O wynikach konkursu klub będzie informował w kolejnych dniach na swojej stronie facebookowej.

Najnowsze

TAURON sponsorem tytularnym Parku Śląskiego

Park Śląski zyskał nowego sponsora tytularnego Od 28 maja 2025 r będzie nim TAURON – największy dystrybutor energii elektrycznej w ...

Całość ›

LOJA nowym Partnerem Biznesowym Ruchu Chorzów

Nowym Partnerem Biznesowym Ruchu Chorzów została firma LOJA, z którą klub związał się umową, dotyczącą wsparcia prężnie ...

Całość ›

Robotnicze znów w sprzedaży

Widzew Łódź wspólnie z DRINK ID, właścicielem Browaru Piotrków, reaktywuje markę Robotnicze w nowej odsłonie: Robotnicze ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›