Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Suzuki zostało sponsorem Polskiego Związku Bokserskiego

Suzuki Motor Poland podpisuje umowę sponsorską z Polskim Związkiem Bokserskim i wspiera bokserów w przygotowaniach do Igrzysk Olimpijskich w Tokio.

Tuż przed rozpoczęciem XXXV Międzynarodowego Turnieju Bokserskiego im. Feliksa Stamma Polski Związek Bokserski i Suzuki Motor Poland podpisały umowę o współpracy. Suzuki zyskuje tytuł sponsora strategicznego, a PZB świadczenia finansowe oraz samochody Suzuki.

– “Konsekwentnie realizujemy strategię Suzuki Way of Life, która polega na angażowaniu się marki w sport i wspieraniu profesjonalnych kadr sportowców. Chcielibyśmy, aby nasza aktywność w tym zakresie przełożyła się na rozwój dyscypliny i sukcesy reprezentacji Polski. Poprzez nasze działania chcemy dostarczać pozytywnych emocji sympatykom sportu i podnosić świadomość marki Suzuki” – mówi Piotr Dulnik, Prezes Suzuki Motor Poland.

– “Pozyskane od Suzuki środki przekażemy na stypendia sportowe dla dziesięciu zawodników oraz trzech zawodniczek Kadry Narodowej Seniorów. Dofinansujemy również eventy organizowane z ramienia Polskiego Związku Bokserskiego: Międzynarodowy Turniej Bokserski im. Feliksa Stamma, Memoriał Leszka Drogosza oraz mecze w ramach Światowej Konfrontacji Boksu Olimpijskiego. W kolejnych latach zamierzamy powrócić do rozgrywek ligowych oraz przywieźć medale olimpijskie z Tokio” – mówi Leszek Piotrowski, Prezes Polskiego Związku Bokserskiego.

– “Od 2017 roku wszystkie mecze oraz finały międzynarodowych turniejów organizowanych przez Polski Związek Bokserski transmituje na żywo TVP SPORT HD, co w znaczący sposób wpływa na wzrost popularności boksu olimpijskiego w Polsce. Ze statystyk oglądalności wynika, że każdy mecz jednorazowo ogląda ponad sto tysięcy widzów” – twierdzi Grzegorz Nowaczek, Przewodniczący Wydziału Finansów i Marketingu Polskiego Związku Bokserskiego.

W ramach świadczeń gwarantowanych umową Suzuki uzyskuje między innymi: tytuł sponsora strategicznego Polskiego Związku Bokserskiego, umieszczenie logotypu Suzuki na strojach sportowych, branding maty ringowej, ringu i hali meczowej, prawo do dekoracji zawodników podczas zawodów oraz ekspozycje samochodów podczas zawodów. Polski Związek Bokserski zyskuje świadczenia finansowe i flotę samochodów składającą się z modeli Suzuki SX4 S-CROSS oraz Baleno.

Źródło: Suzuki

Najnowsze

Gala Heraklesy 2020 z transmisją w Polsacie Sport Extra

Już 13 lutego rozdane zostaną Heraklesy, najważniejsze nagrody branży mieszanych sztuk walki w Polsce Transmisję z tego wydarzenia ...

Całość ›
Raporty

Lech ponownie najbardziej medialny

Lech Poznań trzeci miesiąc z rzędu był najbardziej medialnym klubem piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy W grudniu „Kolejorzowi” po ...

Całość ›

Nowa akcja ŁKS-u Commercecon Łódź

ŁKS Commercecon Łódź udostępnia kibicom, a raczej ich podobizną swoje trybuny na mecze Ligii Mistrzów W dniach 2-4 lutego ŁKS ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.