fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Suzuki sponsorem tytularnym stadionu w Kielcach

Korona Kielce związała się nową umową z Suzuki Motor Poland, które zostało sponsorem tytularnym stadionu, będzie też wspierać transfery klubu.

Długoterminowa współpraca zapewnia klubowi corocznie kilkumilionowe wsparcie, a także możliwość pomocy finansowej w momencie zakupu zawodników. Włodarze zapowiedzieli także zmianę nazwy stadionu, na „Suzuki Arena”, która ma być wdrożona w życie w ciągu dwóch miesięcy.

Nowa umowa przynosi wiele zmian w porównaniu do poprzedniej, którą obie strony związały się w styczniu. Wówczas roczne wsparcie sponsora sięgało kilkuset tysięcy złotych, a logotyp Suzuki widniał na tylnej części trykotów zawodników.

– “Umowę podpisywaliśmy w połowie sezonu. Korona spisywała się naprawdę dobrze, ale to nie czynnik sportowy był kluczowy. Obserwowaliśmy wiele klubów, lecz w Kielcach niedługo wcześniej nastąpiła zmiana właścicielska i uznaliśmy, że chcemy wspólnie tworzyć ten projekt od podstaw. Budować wszystko od zera. Zaczęliśmy skromnie jak na nasze możliwości. Nasze logo było widoczne na stadionie i z tyłu koszulek. Musieliśmy respektować ówczesne umowy klubu, ale wiedzieliśmy, że ta sytuacja ulegnie zmianie” – mówi Piotr Dulnik, prezes Suzuki Motor Poland.

Na konferencji zostały ogłoszone dwie nowe inicjatywy, które wkrótce przyniosą w Koronie wiele zmian. Pierwszą z nich jest wsparcie finansowe głównego sponsora podczas transferów. – “Podejmiemy się nowego wyzwania. Wygospodarujemy dodatkowe pieniądze, które będą przeznaczone na zakup perspektywicznych zawodników, którzy mogą podnieść wartość i jakość w drużynie. Jeśli taki się pojawi, to wspólnie z prezesem Zającem porozmawiamy o kwocie, zasadach umowy i sfinalizujemy kontrakt” – tłumaczy Dulnik.

Drugą ważną informacją jest zmiana nazwy stadionu. W ciągu najbliższych tygodni obiekt, na którym Korona Kielce rozgrywa swoje mecze będzie nosił nazwę „Suzuki Arena”. – “Jesteśmy na końcu naszych negocjacji. Będziemy musieli rozmawiać na ten temat z Kolporterem. Mamy możliwości wyjścia z tej umowy. To kwestia kilku tygodni” – twierdzi prezes Korony Kielce, Krzysztof Zając.

Szeroka współpraca pomiędzy Koroną a Suzuki zapewnia dużą stabilność żółto-czerwonemu klubowi. Korzyści z takiego rozwiązania będą przekładać się na pierwszą drużynę, ale również jakość szkolenia młodzieży, która na co dzień trenuje w Kielcach.

– “Nasza współpraca dynamicznie się rozwija. Wiemy, że Suzuki będzie nas wspierać w każdym momencie, tym świetnym sportowo, ale również w kryzysach formy. Produktem flagowym jest pierwsza drużyna, jednak z Suzuki dbamy również o to, aby jak najlepiej rozwijały się nasze grupy młodzieżowe. Obecnie trenuje u nas ponad 700 dzieci. Jest to ogromny potencjał i musimy wspólnie zapewnić, aby rozwijać to w dobrej atmosferze organizacyjnej i finansowej” – zaznacza Zając.

Klub wciąż będzie wspierany przez flotę finansową. Do klubu trafi około 20 aut, z których korzystać będą pracownicy zarządu oraz zawodnicy. – “Chcemy wspólnie tworzyć długoterminową i stabilną politykę. Wsparcie w postaci samochodów to koszt około 1,6 miliona złotych” – kończy Dulnik.

Najnowsze

VESBO sponsorem ŁKS Commercecon Łódź

Siatkarska rodzina ŁKS Commercecon Łódź powiększyła się o kolejnego sponsora Działania naszego klubu w sezonie 2018/2019 wesprze ...

Całość ›

Justyna Święty-Ersetic i Adam Kszczot zawodnikami roku

Justyna Święty-Ersetic (AZS AWF Katowice) oraz Adam Kszczot (RKS Łódź) zostali zawodnikami roku w ogólnopolskim plebiscycie Laur ...

Całość ›

Sandecja Nowy Sącz związała się z Toyotą

Portal sportowy24pl cytując Prezesa Sandecji Tomasz Michałowski poinformował, że Sandecja podpisała umowę z Dakar Toyotą ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

VESBO sponsorem ŁKS Commercecon Łódź.
#sponsoringsport #vesbo #lkslodz https://t.co/m22UeLTHy0

Justyna Święty-Ersetic i Adam Kszczot zawodnikami roku.
#sponsoringsport #lekkoatletyka https://t.co/sa78ZMcE2z