Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Suzuki nadal Sponsorem Tytularnym 1 Ligi Mężczyzn

Suzuki Motor Poland będzie sponsorem tytularnym rozgrywek Suzuki 1 Ligi Mężczyzn również w sezonie 2021/22.

Rozgrywki 2020/21 na zapleczu Energa Basket Ligi były wyjątkowe, ponieważ po raz pierwszy w historii 1 Liga Mężczyzn zyskała sponsora tytularnego – Suzuki Motor Poland. Każdy klub biorący udział w rozgrywkach otrzymał flotę samochodów do swojej dyspozycji. Powstała dedykowana strona internetowa oraz profile w mediach społecznościowych. Transmisje spotkań były dostępne bezpłatnie na platformie TVCOM.PL.

“Pierwszy sezon pod szyldem Suzuki 1 Ligi Mężczyzn był bardzo udany. Rywalizacja o zwycięstwo, a w konsekwencji prawo do gry w Energa Basket Lidze, była niezwykle zacięta i zakończyła się dopiero po pięciu meczach. Wszystkie spotkania można było oglądać za darmo na platformie TVCOM.pl, co było szczególnie ważne w czasie obostrzeń związanych z pandemią. Konsekwentnie budujemy prestiż tych rozgrywek i liczymy, że zainteresowanie kibiców będzie stale rosnąć. Dziękuję panu prezesowi Piotrowi Dulnikowi za zaufanie i decyzję o kontynuowaniu współpracy również w zakresie Suzuki 1 Ligi Mężczyzn” – mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki.

Suzuki Motor Poland wspiera reprezentację Polski koszykarek i koszykarzy, a także Energa Basket Ligę oraz Energa Basket Ligę Kobiet. Ponadto jest sponsorem tytularnym Suzuki Pucharu Polski i Suzuki Pucharu Polski Kobiet.

“Od wielu lat wspieramy polską koszykówkę, stawiając na długofalową i stabilną współpracę. Pierwszy, historyczny sezon Suzuki 1 Ligi Mężczyzn był rzeczywiście wyjątkowy – pełen emocji i sportowej jakości. Potwierdził jednocześnie, że na zapleczu ekstraklasy jest ogromny potencjał sportowy. Cieszymy się, że możemy brać aktywny udział w rozwoju i podwyższaniu rangi tych rozgrywek” – powiedział Piotr Dulnik, Prezes Suzuki Motor Poland.

Marka Suzuki Motor Poland – tak jak w poprzednim sezonie – będzie obecna na bandach reklamowych Suzuki 1 Ligi Mężczyzn, na parkiecie, nad koszami, ściankach sponsorskich oraz wszelkich materiałach promujących rozgrywki.

Najnowsze

Na stadionie Wrocław powstaje Pub i Muzeum

Stadion Wrocław w przyszłym tygodniu ogłosi przetarg na budowę i uruchomienie muzeum Śląska Wrocław oraz pubu z częścią ...

Całość ›

Project ZAZA przedłużył umowę z GKM-em

Pierwsze przedsiębiorstwo zdecydowało się na przedłużenie współpracy z GKM SA W gronie sponsorów klubu w sezonie 2022 pozostała ...

Całość ›

Ekstraklasa Live Park dla platformy Viaplay

Ekstraklasa Live Park, spółka przygotowująca transmisje meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy, odpowiada za produkcję telewizyjną dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›