Suzuki nadal Sponsorem Tytularnym 1 Ligi Mężczyzn
Suzuki Motor Poland będzie sponsorem tytularnym rozgrywek Suzuki 1 Ligi Mężczyzn również w sezonie 2021/22.
Rozgrywki 2020/21 na zapleczu Energa Basket Ligi były wyjątkowe, ponieważ po raz pierwszy w historii 1 Liga Mężczyzn zyskała sponsora tytularnego – Suzuki Motor Poland. Każdy klub biorący udział w rozgrywkach otrzymał flotę samochodów do swojej dyspozycji. Powstała dedykowana strona internetowa oraz profile w mediach społecznościowych. Transmisje spotkań były dostępne bezpłatnie na platformie TVCOM.PL.
– „Pierwszy sezon pod szyldem Suzuki 1 Ligi Mężczyzn był bardzo udany. Rywalizacja o zwycięstwo, a w konsekwencji prawo do gry w Energa Basket Lidze, była niezwykle zacięta i zakończyła się dopiero po pięciu meczach. Wszystkie spotkania można było oglądać za darmo na platformie TVCOM.pl, co było szczególnie ważne w czasie obostrzeń związanych z pandemią. Konsekwentnie budujemy prestiż tych rozgrywek i liczymy, że zainteresowanie kibiców będzie stale rosnąć. Dziękuję panu prezesowi Piotrowi Dulnikowi za zaufanie i decyzję o kontynuowaniu współpracy również w zakresie Suzuki 1 Ligi Mężczyzn” – mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki.
Suzuki Motor Poland wspiera reprezentację Polski koszykarek i koszykarzy, a także Energa Basket Ligę oraz Energa Basket Ligę Kobiet. Ponadto jest sponsorem tytularnym Suzuki Pucharu Polski i Suzuki Pucharu Polski Kobiet.
– „Od wielu lat wspieramy polską koszykówkę, stawiając na długofalową i stabilną współpracę. Pierwszy, historyczny sezon Suzuki 1 Ligi Mężczyzn był rzeczywiście wyjątkowy – pełen emocji i sportowej jakości. Potwierdził jednocześnie, że na zapleczu ekstraklasy jest ogromny potencjał sportowy. Cieszymy się, że możemy brać aktywny udział w rozwoju i podwyższaniu rangi tych rozgrywek” – powiedział Piotr Dulnik, Prezes Suzuki Motor Poland.
Marka Suzuki Motor Poland – tak jak w poprzednim sezonie – będzie obecna na bandach reklamowych Suzuki 1 Ligi Mężczyzn, na parkiecie, nad koszami, ściankach sponsorskich oraz wszelkich materiałach promujących rozgrywki.