Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Suzuki Motor Poland i Superliga z nową umowa sponsorską

Przez najbliższe dwa sezony Suzuki Motor Poland będzie wspierać PGNiG Superligę w rozszerzonym zakresie.

W ramach nowej umowy, jako oficjalny partner PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet, Suzuki Motor Poland uzyskało rozbudowany pakiet świadczeń sponsoringowych. Do klubów trafi m.in. blisko 130 nowoczesnych samochodów marki Suzuki z napędem hybrydowym.

Suzuki Motor Poland i Superliga Sp. z o.o. w 2019 roku przedłużyły na trzy lata umowę sponsoringową. Obecnie, zawarty do końca czerwca 2022 roku kontrakt, został znacznie rozszerzony. Nowe warunki to m.in. znacznie zwiększona flota samochodów, obejmująca wszechstronne i komfortowe modele SX4 S-Cross Hybrid i Vitara Hybrid, a także szereg innych korzyści dla obu podmiotów.

– “Pomimo trudnego czasu wywołanego pandemią, Suzuki jeszcze mocniej angażuje się we współpracę z Superligą. To potwierdzenie naszej długofalowej strategii inwestowania w polski sport i wdrażania w życie hasła „Way of Life”. Cieszymy się, że z roku na rok poziom sportowy i popularność tych rozgrywek rośnie. Jesteśmy dumni, że możemy być od lat wsparciem dla piłki ręcznej w Polsce.” – komentuje współpracę Prezes Suzuki Motor Poland, Piotr Dulnik.

Na mocy zawartej umowy, marka Suzuki jako Oficjalny Partner PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet, będzie promowana w trakcie wszystkich 294 meczów w każdym sezonie, w tym min. 80 spotkaniach transmitowanych na antenie TVP Sport i pozostałych transmisjach w internetowych telewizjach Emocje.TV i Zobacz.TV. Reklamy marki Suzuki znajdą się m.in. na bandach video, nośnikach statycznych i w mediach digitalowych, a spoty sponsorskie będą towarzyszyć transmisjom internetowym. Marka będzie również eksponowana w najlepszym na świecie symulatorze piłki ręcznej, grze Handball 21, w którym znajdują się rozgrywki PGNiG Superligi.

“W ostatnich latach naszego partnerstwa z Suzuki Motor Poland, stale rozszerzamy zakres tej współpracy, co świadczy o tym, że obie strony są zadowolone z efektów. Ostatni sezon to kilkusetprocentowe wzrosty licznych wskaźników marketingowych dla naszych rozgrywek, szczególnie oglądalności meczów, która wynosi już 5-6 mln telewidzów w sezonie. To pozwala naszym Partnerom na dużo efektywniejszą promocję i bardzo się cieszę, że marka Suzuki postanowiła z tej możliwości skorzystać. W ramach nowego kontraktu, Suzuki Motor Poland znajdzie się na najwyższym poziomie naszej piramidy sponsoringowej, tuż obok partnera tytularnego, PGNiG SA.” – mówi Marek Janicki, prezes Superligi Sp. z o.o.

Najnowsze

Jagiellonia z własną walutą!

Jagiellonia przekazała kibicom bardzo ciekawą informację, już niedługo wprowadzi do obiegu własną walutę! Jagiellonia ...

Całość ›

Firma Varta została Partnerem Warty Poznań

Firma VARTA Consumer Batteries Poland została Partnerem Projektów Społecznych Warty Poznań Podpisana właśnie umowa obowiązuje do ...

Całość ›

John Park Szefem Rekrutacji Międzynarodowej Legii

John Park, posiadający ponad 30-letnie doświadczenie i sukcesy w pracy skautingowej został Szefem Rekrutacji Międzynarodowej Legii ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.