fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Suzuki Motor Poland głównym sponsorem Korony Kielce

Suzuki Motor Poland od sezonu 2018/2019 będzie głównym sponsorem Korony Kielce, sponsorem premium w nowym sezonie będzie Lewiatan.

Współpracę z tą uznaną na świecie japońską marką motoryzacyjną kielecki klub rozpoczął w styczniu 2018 roku – w trakcie rundy wiosennej Suzuki było partnerem motoryzacyjnym klubu z Kielc.

Już w trakcie podpisywania styczniowej umowy Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland, Piotr Dulnik zapewniał, że współpraca z Koroną Kielce będzie rozwojowa i obu stronom zależy na budowaniu długofalowych relacji.

Krzysztof Zając, Prezes Zarządu Korona S.A. – “Jestem zadowolony, że tak duża firma o zasięgu globalnym zdecydowała się dalej z nami współpracować. Cieszę się, tym bardziej że zakres świadczeń został na tyle zwiększony, że możemy mówić o Suzuki jako o głównym sponsorze naszego klubu. Jestem przekonany, że taka współpraca przyniesie korzyści obu stronom, a my zrobimy wszystko, aby nasz partner był zadowolony i dumny z tego, że nas wspiera.”

Suzuki Motor Poland od wielu lat wspiera polski sport, angażując się w różne dyscypliny sportowe.

Piotr Dulnik, Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland – “Przed startem zamkniętego właśnie sezonu wiele osób nie wróżyło sukcesów kieleckiej drużynie. Tymczasem Korona zakończyła sezon na 8 miejscu w tabeli dostarczając fanom wielu emocji i pozytywnych zaskoczeń. Suzuki od początku współpracy deklarowało chęć zawarcia umowy długofalowej. Teraz z przyjemnością ogłaszamy poszerzenie współpracy, dzięki której złocisto-krwiści będą mogli rozwijać się, śmiało sięgać po coraz wyższe miejsca w tabeli i z dumą prezentować logo Suzuki na swoich strojach.”

Od sezonu 2018/2019 logotyp Suzuki będzie zajmował główne miejsce na koszulkach meczowych Korony Kielce, marka będzie widoczna także na bandach ledowych, telebimie, ściankach sponsorskich i stronie internetowej klubu.

Sponsorem premium w nowym sezonie będzie firma Lewiatan, od wielu lat współpracująca z Koroną Kielce.

Krzysztof Zając, Prezes Zarządu Korona S.A. – “Lewiatan od wielu lat był sponsorem Korony Kielce. Tak będzie też w nowym sezonie, z czego bardzo się cieszę. Jestem ogromnie zbudowany postawą właścicieli firmy, którzy chcieli pozostać razem z nami i dalej z nami współpracować. Lewiatan to znakomity przykład przywiązania biznesowego, idealny partner, który ceni sobie nasze dobre wyniki na wielu płaszczyznach. Firma także znajduje w osiągnięciach Korony Kielce swoje sukcesy, które przekładają się na pozytywny wizerunek firmy.”

Reklama Lewiatana pojawi się z tyłu koszulki pod numerem zawodnika oraz na przedniej części spodenek, widoczna będzie także na telebimie, bandach ledowych, ściankach sponsorskich i oficjalnej stronie internetowej. Lewiatan będzie także głównym sponsorem wielu eventów około sportowych takich jak np. prezentacja drużyny, majówka itp.

Aleksander Sieradzan, Prezes Lewiatan Kielce sp. z o.o “- Wspieramy Koronę Kielce od wielu lat. Nie wyobrażam sobie sytuacji, że nie będziemy jako Lewiatan obecni przy największych wydarzeniach sportowych w regionie, a takie właśnie gwarantują mecze Korony Kielce. Korona to marka rozpoznawalna w całej Polsce. Chcemy nadal być z nią kojarzeni i chcemy nadal uczestniczyć wspólnie w jej sukcesach. Jestem zadowolony, że mamy taką możliwość i jestem przekonany, że nasza dalsza współpraca będzie układała się tak idealnie, jak do tej pory.”

 

Najnowsze

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza

W sezonie 2018/2019 PGNiG Superliga zagra w zmienionej formule Dwie tabele w rundzie zasadniczej zamieni jedna zbiorcza Następnie ...

Całość ›

Ekstraklasa z nowym kontraktem z LOTTO i PKO Bankiem Polskim

Ekstraklasa rozpoczyna trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do największych firm w Polsce: Totalizatora Sportowego i PKO ...

Całość ›

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP

Wtorkowy, zwycięski mecz rewanżowy I rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA pomiędzy Legią Warszawa a Cork City FC, okazał się hitem ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

PGNiG Superligi zmienia formułę i system wyłanianie Mistrza.
#sponsoringsport #pilkareczna #pgnigsuperliga https://t.co/SxLEG5zuD5

Ekstraklasa przedłuża umowę z Totalizatorem Sportowym i podpisuje kontrakt z PKO.
#sponsoringsport #lotto #pko https://t.co/XJAJPCbAZB