Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Suzuki Motor Poland na dłużej z Energa Basket Ligi i PZKosz

Suzuki Motor Poland rozszerza współpracę z polską koszykówką, podpisując nowe umowy z Energa Basket Ligą oraz Polskim Związkiem Koszykówki.

Na kilka dni przed rozpoczęciem kolejnych meczów kwalifikacyjnych do Mistrzostw Świata w koszykówce mężczyzn Energa Basket Liga, Polski Związek Koszykówki i Suzuki Motor Poland podpisały nową umowę, która zakłada rozszerzenie dotychczasowych ram współpracy. Suzuki zyskuje nowe tytuły sponsorskie, a polska koszykówka świadczenia finansowe oraz flotę 100 aut.

– „Współpraca Suzuki z polską koszykówką rozpoczęła się w 2013 roku. W okresie 5 lat trwania naszego partnerstwa stale podnosiliśmy zakres wzajemnych świadczeń, co dowodzi o zadowoleniu z efektów, jakie wspólnie osiągamy. Dla Suzuki wsparcie polskiego sportu, w tym koszykówki, to nie tylko działanie stricte marketingowe. Wdrażamy w życie ideę Suzuki „Way of Life”, wspierając profesjonalnych zawodników i promując sport. Zależy nam na tym, aby zachęcić Polaków do prowadzenia aktywnego stylu życia, do zadbania o swoje zdrowie i kondycję” – mówi Piotr Dulnik, Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland.

Suzuki zostaje Sponsorem Głównym Reprezentacji Polski Koszykarek i Koszykarzy. Oprócz ekspozycji reklamowej m.in. na bandach czy kołach podkoszowych, logo japońskiej marki będzie widniało na strojach meczowych kadrowiczów i sztabu szkoleniowego.

– „Podczas ostatnich Mistrzostw Europy marka Suzuki była doskonale widoczna na koszulkach reprezentacji. Był to kolejny etap naszej współpracy, który przyniósł wymierne korzyści dla obu stron. Bardzo cieszę się z tego, że również teraz logotyp Suzuki, obok grupy Energa, będzie eksponowany podczas meczów reprezentacji kobiet i mężczyzn. To pokazuje, że polska koszykówka idzie w dobrym kierunku” – podkreśla Grzegorz Bachański, Prezes Polskiego Związku Koszykówki.

Jako sponsor Tytularny Pucharu Polski w koszykówce kobiet i mężczyzn logo marki Suzuki będzie eksponowane na bardzo wielu polach, w tym m.in. na bandach, telebimie, materiałach konferencyjnych czy na parkiecie w postaci naklejek na boisko.

Obejmując tytuł Sponsora Oficjalnego Energa Basket Ligi, logotypy Suzuki znajdą się m.in. na bandach oraz parkiecie, a także wszystkich materiałach komunikacyjnych EBL.

– „Dla nas bardzo ważne jest to, aby współpracować z partnerami, którzy rozumieją potrzeby obu stron. Z całą pewnością takim właśnie partnerem jest Suzuki. Z roku na rok nasza współpraca się rozwija, a teraz wchodzimy na zupełnie nowy poziom. Puchar Polski kobiet i mężczyn otrzymuje sponsora tytularnego, co zwiększa prestiż tych rozgrywek. To kolejny krok w stronę rozwoju – zarówno organizacyjnego, jak i sportowego” – mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Energa Basket Ligi.

Ponadto, jako Partner Mistrzostw Polski w koszykówce 3×3 – 3×3 Quest, marka Suzuki będzie wykorzystywać szereg pól ekspozycji reklamowej, jak i organizować własne akcje promocyjne podczas turniejów.

– „Staramy się robić coś nietypowego, angażujemy się w projekty, które mogą nam przynieść dużo satysfakcji. Koszykówka jest jednym z filarów naszej komunikacji marketingowej. Angażujemy się w sport, co jest zgodne z naszą strategią korporacyjną. Częścią naszego logotypu jest hasło “Way of life”. Tę “drogę życia” rozumiemy jako pomaganie w rozwoju sportu w Polsce” – wyjaśniał Piotr Dulnik, Prezes Zarządu Suzuki Motor Poland.

– „W drodze na Mistrzostwa Świata jedziemy razem z marką Suzuki. Cieszymy się, że tego typu partner jest od kilku lat dla nas wsparciem. Pracujemy dalej nad rozwojem polskiej koszykówki. Największym aktywem naszej dyscypliny sportu jest powszechność i rozpoznawalność. Sami koszykarze, m.in. reprezentant Polski Adam Waczyński, są bardzo zadowoleni z aut marki Suzuki” – podkreślał Grzegorz Bachański, Prezes Polskiego Związku Koszykówki.

– „Suzuki Motor Poland zostało sponsorem oficjalnym Energa Basket Ligi. Liczymy na synergię dwóch silnych marek i budowanie pozycji polskiej koszykówki. Suzuki przekaże flotę 100 aut, które do użytku otrzymają przede wszystkim kluby. Zawodnicy będą mogli nimi jeździć na co dzień. Myślę, że to wyraźna pomoc dla naszych klubów” – powiedział Radosław Piesiewicz, Prezes Energa Basket Ligi.

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›