Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Suzuki i ZPRP przedłużają współpracę

W drugie stulecie działalności Związek Piłki Ręcznej w Polsce wkracza ze sprawdzonym partnerem – Suzuki Motor Poland. Japońską markę motoryzacyjną i ZPRP połączyła nowa umowa współpracy.

Związek Piłki Ręcznej w Polsce i Suzuki Motor Poland przypieczętowały dalszą współpracę. Japoński producent samochodów, motocykli i silników zaburtowych przez kolejny rok będzie „Oficjalnym Sponsorem ZPRP”, „Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski kobiet i mężczyzn”, a także „Oficjalnym Sponsorem Superligi Kobiet” oraz Pucharu Polski kobiet i mężczyzn.

– „Zamierzamy nadal wspierać reprezentację Polski w piłce ręcznej. Mecze naszej kadry gromadzą miliony widzów przed telewizorami. Piłka ręczna to jedna z dyscyplin sportowych, która jest popularna w naszym kraju i jednocześnie pozytywnie kojarzy się z marką Suzuki. Pracujemy nad tym konsekwentnie i obserwujemy wzrost świadomości naszej marki w kontekście zaangażowania w tę dyscyplinę” – podkreślił Prezes Suzuki Motor Poland, Piotr Dulnik.

Prezes ZPRP Andrzej Kraśnicki nawiązał do otwierających wzajemną współpracę Mistrzostw Europy mężczyzn rozgrywanych w Polsce w 2016 roku, uznawanych za najlepiej zorganizowane EHF EURO w historii dyscypliny, a także do turnieju finałowego Mistrzostw Świata kobiet do lat 18, który przy wsparciu Suzuki odbył się w dniach 7-19 sierpnia 2018 w Kielcach i został doceniony jako ogromny sukces organizacyjny przez Prezydenta IHF.

– „Wierzę, że polskie szczypiornistki i szczypiorniści osiągną wyniki, dzięki którym zarówno marka Suzuki, jak i dyscyplina, którą z dumą reprezentujemy, wzmocnią się w obliczu emocji towarzyszących rozgrywkom sportowym na najwyższym poziomie” – podsumował Prezes Kraśnicki.

W ramach podpisanej umowy marka Suzuki będzie obecna na strojach meczowych i reprezentacyjnych szczypiornistów, a także będzie towarzyszyć zawodnikom i kibicom podczas meczów i transmisji telewizyjnych. ZPRP otrzymuje wsparcie finansowe oraz pulę kilkunastu wszechstronnych crossoverów Suzuki SX4 S-CROSS, które będą wykorzystywane w celach szkoleniowych.

Japońska marka wspiera polskich szczypiornistów już od 2015 roku. Jest również „Oficjalnym Partnerem Superligi” i „Oficjalnym Dostawcą Samochodów do Superligi” od momentu jej powstania. Dla podkreślenia zaangażowania Suzuki w promocję i wzmacnianie tej dyscypliny sportowej Związek Piłki Ręcznej w Polsce uhonorował Prezesa Piotra Dulnika statuetką za zasługi dla rozwoju piłki ręcznej w Polsce.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›