Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Suzuki i Lewiatan zwiększają wkład finansowy w Koronę

Pierwsza konferencja prasowa przed startem sezonu 2019/2020 miała szczególny charakter. Pojawił się na nim m.in. prezes Suzuki Motor Poland, Piotr Dulnik, który ogłosił, że wsparcie finansowe dla Korony Kielce zostaje zwiększone. To samo ma miejsce w przypadku firmy Lewiatan, która także od tego sezonu powiększa pieniężny wkład w budżet Korony Kielce.

– „Umowa pomiędzy Koroną a Suzuki Motor Poland jest bezterminowa. Przed dwoma tygodniami usiedliśmy do rozmów z prezesem Zającem i uzgodniliśmy zwiększenie budżetu na potrzeby klubu. Jesteśmy zadowoleni z obecnej współpracy. Chcemy widzieć Koronę w górnej ósemce i obserwujemy ze spokojem obecną sytuację. Ufamy zarządowi. Widzimy, że podejmowane ruchy są sensowne” – mówi prezes Dulnik.

Sponsor główny aktywnie wspiera grupy młodzieżowe Korony, które w poprzednim sezonie spisywały się znakomicie. Juniorzy starsi wywalczyli mistrzostwo Polski, natomiast ich rok młodsi koledzy zakończyli sezon, jako trzecia drużyna w kraju.

– „Wsparliśmy dużą kwotą grupy młodzieżowe, np. wyjazd do Chin drużyny z rocznika 2005. Wykazujemy się zainteresowaniem i pomagamy w ich działalności. Ufundowaliśmy również nagrody dla mistrzów Centralnej Ligi Juniorów. Jeżeli tylko będziemy mieli możliwości finansowe, to będziemy zwiększać środki zarówno w ramach umowy, jak i poza nią na pierwszą drużyną i naszą młodzież” – zapewnia prezes Suzuki Motor Poland.

Finansowe wsparcie poszerza także Lewiatan – sponsor premium Korony Kielce. – „Dziś znaleźliśmy się w szerszym gronie, aby umożliwić rozmowę z głównym sponsorem. Chcieliśmy też, aby pojawili się przedstawiciele firmy Lewiatan. Od sezonu 2019/2020 zwiększy ona swoje finansowe zaangażowanie w nasz klub” – mówi Krzysztof Zając, sternik kieleckiego klubu.

Prezes Korona S.A. przedstawia również plany na nadchodzący sezon. – „Dwa lata temu powiedziałem, że do osiągnięcia celu potrzeba 3-4 lat. Obecnie jesteśmy w miarę zadowoleni z osiągnięć klubu, zwłaszcza pierwszej drużyny. Nie cieszy nas to, że po sezonie odeszło pół drużyny i nie utrzymaliśmy stabilizacji wymaganej przez trenera. Związane jest to z tym, że zawodnicy nie przedłużali kontraktów ze względów finansowych. Nie jest to komfortowa sytuacja, budowa drużyny trwa kilka lat. Pewnych barier nie przekroczymy. Zeszliśmy z zadłużenia 12 milionów do 6 milionów i przy kolejnym podwyższeniu kapitału być może uda się to wyzerować. To byłby ogromny sukces. Nasz cel to doprowadzenie klubu na zdrowe nogi sportowe i finansowe” – twierdzi prezes Zając.

Pozytywnie sytuację klubu ocenił prezes Świętokrzyskiego Związku Piłki Nożnej, Mirosław Malinowski. – „Trzeba docenić to, co w Koronie wydarzyło się przez ostatnie ponad dwa lata. Pozytywnie oceniamy, że klub jest o dużo większym poziomie stabilności, co w Ekstraklasie wcale takie oczywiście nie jest. Chcielibyśmy, żeby Korona zagrała o puchary, ale na nią trzeba patrzeć szerzej. To ponad 700 dzieci i młodzieży. Klub zgłosił 23 drużyny – to potencjał, który wreszcie musi dać efekt. Klub aktywizuje ogromną rzeszę dzieci i młodzieży. To zaplecze w efekcie końcowym powinno dać satysfakcję sponsorom i kibicom, a także nam – jako władzom związku – również. Żywotnie nam zależy na tym, aby być doradcom, przyjacielem i konsultantem na każdej płaszczyźnie” – podsumowuje prezes ŚZPN.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›