Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Suzuki dalej wspiera polskich koszykarzy

Suzuki Motor Poland i Polski Związek Koszykówki oraz Polska Liga Koszykówki podpisały nową umowę sponsoringową. Suzuki wspiera Reprezentację Polski Koszykarzy i Koszykarek oraz Energa Basket Ligę. Koszykarze otrzymują wsparcie finansowe i 150 samochodów Suzuki.

12 czerwca 2019 roku Suzuki Motor Poland i PZKosz oraz PLK ogłosiły podpisanie nowej umowy sponsoringowej. Suzuki zostaje Sponsorem Głównym Reprezentacji Polski Koszykarzy i Koszykarek oraz Sponsorem Oficjalnym Energa Basket Ligi w ekstraklasie mężczyzn i kobiet. Turnieje finałowe Pucharu Polski Mężczyzn i Kobiet oraz mecz o Superpuchar Polski zostały objęte sponsoringiem tytularnym Suzuki.

Piotr Dulnik, Prezes Suzuki Motor Poland podkreślił: – “Suzuki jest partnerem Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki od 2013 roku, więc przez wiele lat wspieraliśmy koszykówkę także w okresach, gdy popularność tej dyscypliny była mniejsza. Jako stabilny i wieloletni sponsor wierzyliśmy, że efekty przyjdą i teraz wspólnie cieszymy się z ogromnego sukcesu sportowego jakim jest awans do Mistrzostw Świata.”

– “Awans to spełnienie marzeń, bo po raz ostatni polska kadra grała na Mistrzostwach Świata 52 lata temu. Jesteśmy dumni z tego, co dokonaliśmy. Obecnie jesteśmy w trakcie meczów finałowych. Sezon był pełny zwrotów akcji i niespodzianek – taka jest nasza liga -ciekawa i nieobliczalna. Warto w nas inwestować, ponieważ zapewniamy emocje przez cały sezon” – podsumował Radosław Piesiewicz, Prezes PZKosz i Polskiej Ligi Koszykówki.

W przededniu Mistrzostw Świata Suzuki wspiera koszykarzy środkami finansowymi oraz flotą 150 wszechstronnych i niezawodnych samochodów. Kontrakt ma wartość kilku milionów zł w ciągu 2 lat.

Najnowsze

Wojciech Sobierajski ambasadorem marki Garmin

Wojciech "Sobieraj" Sobierajski, trzykrotny medalista mistrzostw świata w biegach z przeszkodami, został ambasadorem marki Garmin -Jest ...

Całość ›
Raporty

Legia z koroną medialności

Choć Legia nie została piłkarskim mistrzem Polski, a w wirtualnych rozgrywkach Ekstraklasa Games została w finale pokonana przez ...

Całość ›

New Balance dedykuje Liverpoolowi buty

New Balance pokazał wyjątkową edycję swojego flagowego modelu 997H Wersja Liverpool FC została zaprezentowana przy okazji premiery ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#4) Application request limit reached
Type: OAuthException
Code: 4
Please refer to our Error Message Reference.