Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Suzuki Arena już w listopadzie

Suzuki mimo nabycia praw do stadionu w Kielcach jeszcze nie komunikuje tego faktu, co jednak zmieni się już w listopadzie. 

Jak informuje Dyrektor Marketingu Korony Kielce Katarzyna Dudek proces zmian jest długotrwały i skomplikowany.  – „W tym momencie pracujemy nad zmianą obrandowania wewnątrz i na zewnątrz, jednak widoczne zmiany mogą pojawić się nieco później. Wynika to z konieczności przygotowania materiałów wielkoformatowych”. Nowy sponsor chce nie tylko obrendować obiekt ale również dokonać kilku zmian. – „Suzuki chce zaznaczyć fakt zmiany nazwy i wraz z klubem będzie pracować nad zmianą niektórych elementów na stadionie, które przyczynią się do zwiększenia komfortu kibiców.” – dodaje Katarzyna Dudek.

Według zapewnień Dyrektora Marketingu klubu z koroną pozostaje jednak dotychczasowy sponsor obiektu – „Kolporter zostaje z nami. Wciąż będzie korzystał z loży VIP i wspierał klub poprzez reklamy, które będą się pojawiały na przykład na bandach LED. Firma zapowiedziała także swoją obecność na spotkaniach biznesowych organizowanych przez Korona Biznes Klub i wciąż chce uczestniczyć w życiu klubu” – podkreśla Katarzyna Dudek.

Najbliższy domowy mecz Korona Kielce rozegra w Ekstraklasie w dniu 28 października z Cracovią, jeszcze na Kolporter Arenie. Po raz pierwszy na Suzuki Arenie piłkarze klubu rozegrają mecz na Suzuki Arenie 11 listopada z Piastem Gliwice. W 100. rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›