Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Suzuki Arena już w listopadzie

Suzuki mimo nabycia praw do stadionu w Kielcach jeszcze nie komunikuje tego faktu, co jednak zmieni się już w listopadzie. 

Jak informuje Dyrektor Marketingu Korony Kielce Katarzyna Dudek proces zmian jest długotrwały i skomplikowany.  – “W tym momencie pracujemy nad zmianą obrandowania wewnątrz i na zewnątrz, jednak widoczne zmiany mogą pojawić się nieco później. Wynika to z konieczności przygotowania materiałów wielkoformatowych”. Nowy sponsor chce nie tylko obrendować obiekt ale również dokonać kilku zmian. – “Suzuki chce zaznaczyć fakt zmiany nazwy i wraz z klubem będzie pracować nad zmianą niektórych elementów na stadionie, które przyczynią się do zwiększenia komfortu kibiców.” – dodaje Katarzyna Dudek.

Według zapewnień Dyrektora Marketingu klubu z koroną pozostaje jednak dotychczasowy sponsor obiektu – “Kolporter zostaje z nami. Wciąż będzie korzystał z loży VIP i wspierał klub poprzez reklamy, które będą się pojawiały na przykład na bandach LED. Firma zapowiedziała także swoją obecność na spotkaniach biznesowych organizowanych przez Korona Biznes Klub i wciąż chce uczestniczyć w życiu klubu” – podkreśla Katarzyna Dudek.

Najbliższy domowy mecz Korona Kielce rozegra w Ekstraklasie w dniu 28 października z Cracovią, jeszcze na Kolporter Arenie. Po raz pierwszy na Suzuki Arenie piłkarze klubu rozegrają mecz na Suzuki Arenie 11 listopada z Piastem Gliwice. W 100. rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości.

Najnowsze

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO

Siatkarki KSZO Ostrowiec będą pić naturalną wodę mineralną Kryniczankę Umowa z firmą podpisana została na rok W przypadku ...

Całość ›

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek

Ruszyła kampania reklamowa PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy promująca rozgrywki piłkarskie i wspólne kibicowanie na stadionach Pod ...

Całość ›

Uponor na kolejny sezon z Developresem

KS Developres Rzeszów SA poinformował, że umowa sponsorka z firmą Uponor została przedłużona Współpraca pomiędzy klubem ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Code: 104
Please refer to our Error Message Reference.

Kryniczanka oficjalną wodą mineralną siatkarskiego KSZO.
#sponsoringsport #kszoostrowiec #siatkowka https://t.co/307Rjmcc3D

PKO Bank Polski i Ekstraklasa z kampanią reklamową wokół rozgrywek.
#sponsoringsport #ekstraklasa #pko https://t.co/WQJTAXmdKh