Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Superliga z nową PR Manager

Superliga sp. z o.o., odpowiedzialna za zarządzanie najwyższą klasą rozgrywek piłki ręcznej w Polsce, PGNiG Superligą i PGNiG Superligą Kobiet, z nową PR Manager. Do zespołu dołączyła Monika Kubacka.

Monika Kubacka w ostatnim czasie pracowała w Attention Marketing Sp. z o.o., gdzie odpowiadała za działania PR dla klientów spółki. W ramach struktur agencyjnych tworzyła content i strategię komunikacji dla takich marek jak The Adecco Group, Krajowi Producenci Leków czy 4Flex. Wcześniej związana była z branżą fintech, a w latach 2014-2016 pełniła funkcję rzeczniczki prasowej Związku Harcerstwa Polskiego, gdzie odpowiadała za realizację kompleksowej strategii komunikacji integrującej działania centrali z regionami, a także zarządzanie sytuacjami kryzysowymi. Prócz pracy dla Superligi, będzie również wspierać wizerunkowo wieloboistę Pawła Wiesiołka i paraolimpijkę, pływaczkę Oliwię Jabłońską. Jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim.

– „Superliga sp. z o. o. rozwija się niezwykle dynamicznie budując swoją mocną pozycję wśród polskich zawodowych lig sportowych. Za osiąganymi wzrostami wskaźników medialnych i marketingowych, sięgającymi nawet kilkuset procent rocznie, stoi profesjonalny zespół, który jest ogromną wartością naszej organizacji. W najbliższych miesiącach planujemy wdrażanie kolejnych projektów biznesowych, które będą stanowiły dalszy motor napędowy dla zawodowych lig piłki ręcznej. Aby to uczynić, wzmacniamy strukturę kolejnym wysokiej klasy specjalistą. Jestem przekonany, że kompetencje Pani Moniki Kubackiej pomogą nam w dalszej budowie spójnej komunikacji wokół rozgrywek, a w szczególności, w zwiększeniu ich medialności oraz integrację komunikacji z klubami i mediami w regionach.” – mówi Piotr Należyty, wiceprezes Superliga Sp. z o.o.

Do zadań Moniki Kubackiej będzie należało zarządzanie całością działań PR w spółce, w tym wsparcie w tworzeniu i wdrożeniu strategii komunikacji PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet w kolejnych sezonach, Media Relations, a także wsparcie w obszarze PR klubów biorących udział w rozgrywkach ligi.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›