Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Superliga wprowadza ujednolicony system stron internetowych

Superliga sp. z o.o., jako pierwsza organizacja zarządzająca ligami zawodowymi w Polsce, stawia na jednolity system informatyczny. To efekt szerokiej współpracy z firmą Stellis.

Transformacja cyfrowa jest jednym z kluczowych elementów realizowanej przez Superligę strategii z zakresu promocji i komunikacji najwyższego szczebla rozgrywek piłki ręcznej w Polsce. W ostatnich latach organizacja zbudowała jedno z najnowocześniejszych wirtualnych biur prasowych w polskim sporcie, a z aplikacji mobilnej Superligi korzysta już kilkanaście tysięcy kibiców, którzy na żywo śledzą zmagania na parkietach, mają dostęp do zaawansowanego centrum meczowego, mogą oceniać zawodników i wybierać MVP spotkania w czasie rzeczywistym.

– „Inwestycje w nowe technologie są niezwykle istotne w podnoszeniu poziomu komunikacji z kibicami, przeżywania przez nich widowiska sportowego i efektywnej realizacji umów sponsorskich. W ostatnich latach przeprowadziliśmy kilka udanych projektów digitalowych, a teraz przyszedł czas na wprowadzenie ujednoliconego standardu klubowych platform internetowych przy pomocy platformy Stellis One. To innowacja, która pozwoli nam na jeszcze większą profesjonalizację ligi oraz poszczególnych klubów pod względem marketingowym i organizacyjnym, bo inspirujemy się największymi podmiotami sportowymi na świecie. Co niezwykle ważne, to dopiero pierwszy krok w budowie kolejnych modułów platformy, dzięki którym kluby będą dysponować rozbudowanym, ujednoliconym narzędziem do komunikacji z fanami i sponsorami” – mówi Piotr Należyty, Prezes Superligi sp. z o.o.

“Mobile first” – to główne założenie platformy Stellis One i najbardziej widoczna dla każdego kibica zmiana w nowych stronach internetowych. Chodzi o to, by witryna była jak najbardziej przyjazna dla każdego fana piłki ręcznej. Dziś nie wystarczy jej po prostu stworzyć. Kibiców trzeba przyciągnąć nowoczesnym designem i bardzo dokładnie przemyślanym układem graficznym, Kluczowe są także wysokiej jakości zdjęcia oraz treści wideo.

Efekt wizualny to jednak tylko wierzchołek góry lodowej. Sercem nowoczesnej strony internetowej jest integracja wszystkich systemów IT. To znaczne ułatwienie dla klubowych redaktorów, gdyż tabele, wyniki oraz terminarz są automatycznie aktualizowane ze strony Superligi. Witryna jest również zintegrowana z klubowymi profilami social media. To powoduje, że treści są automatycznie publikowane na stronie internetowej zaraz po udostępnieniu ich w odpowiednich kanałach. Dzięki temu informacje do kibiców będą docierać jeszcze szybciej.

„Nasza platforma Stellis One wyposaża kluby w prosty do obsługi interfejs, co pozwala nie tylko na bezproblemowe zarządzanie stroną, ale również na oszczędność czasu. To ważny argument, bo zdajemy sobie sprawę, że na działania marketingowo-komunikacyjne w klubach sportowych zawsze jest go za mało. Z kolei kibicom dajemy responsywną, na bieżąco aktualizowaną stronę, która jest intuicyjna. Tak naprawdę można znaleźć na niej wszystko: od podstawowych informacji, przez materiały multimedialne po wpisy w social mediach. Superliga sp. z o.o. jako pierwsza w Polsce postanowiła wdrożyć ujednolicony dla całych rozgrywek system, co jest prawdziwą transformacją cyfrową. Jesteśmy bardzo dumni, że możemy uczestniczyć w tak wielkim projekcie z tak uznaną marką oraz mieć wpływ na profesjonalizację polskiej piłki ręcznej. Jestem przekonany, że wdrażając platformę Stellis One damy kibicom, sponsorom i klubom idealne narzędzie, by być na bieżąco z rozgrywkami” – mówi Łukasz Gąsiorowski, CEO STELLIS.

Najnowsze

Do grona sponsorów ZAKSY dołączyło Zrzeszenie Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej

Od nowego sezonu do grona sponsorów Grupy Azoty ZAKSY Kędzierzyn-Koźle dołączyło Zrzeszenie Producentów Papryki Rzeczypospolitej ...

Całość ›

Grupa DBK gra dalej ze Stomilem

Wieloletni partner Stomilu Olsztyn, grupa DBK, przedłużyła umowę sponsorską do końca sezonu 2022/2023 – Jest to dowód na to, że ...

Całość ›

Piwniczanka mocniej wsparła wielosekcyjny GKS Katowice

Piwniczanka jeszcze mocniej wsparła wielosekcyjny GKS Katowice, przedłużając trwającą umowę, na jej mocy firma będzie partnerem ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›