Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Superliga uruchamia nowoczesne wirtualne biuro prasowe

Wszystkie materiały dla mediów, w tym teksty, liczne pliki wideo, audio i fotograficzne, w jednym miejscu. Superliga uruchomiła wirtualne biuro prasowe.

Znajdą się w nim wszystkie materiały i informacje dot. działalności Superligi Sp. z o.o., wszystkich klubów grających w najwyższej klasie rozgrywkowej – PGNiG Superlidze i PGNiG Superlidze Kobiet – zarówno dla mediów lokalnych, jak i ogólnopolskich.

Nowe biuro prasowe Superligi Sp. z o.o. dostępne jest pod adresem https://media.pgnig-superliga.pl i oferuje przejrzysty oraz niezwykle rozbudowany dostęp do treści. Na platformie można znaleźć nie tylko wszystkie informacje prasowe, relacje pomeczowe, skróty z meczów, galerie zdjęć, wypowiedzi zawodniczek i zawodników, lecz także materiały poświęcone lokalnym inicjatywom klubów, transferom i planom klubów. Ze wszystkich materiałów, po zarejestrowaniu, mogą w pełni korzystać przedstawiciele mediów, na potrzeby swoich audycji i publikacji.

„Długo szukaliśmy rozwiązania, które będzie w pełni wspierało naszą współpracę z mediami, tak by zapewnić im pełny i szybki dostęp do wszystkich treści dotyczących rozgrywek piłki ręcznej. Ostatecznie zdecydowaliśmy się zrobić własne narzędzie, jakiego w polskim sporcie jeszcze nie było. Nieskromnie powiem, że to najnowocześniejsze wirtualne biuro prasowe zbudowane pod potrzeby organizacji sportowej w Polsce, podobne to tego z jakich korzystają największe światowe korporacje czy ligi sportowe. Uruchomienie nowego biura prasowego pozwoli nam jeszcze lepiej komunikować o naszym rozwoju, planach i sukcesach klubów oraz w pełni odpowiadać na potrzeby przedstawicieli środowiska mediów” – podkreśla Piotr Należyty, wiceprezes ds. marketingu Superligi Sp. z o.o.

Nowoczesny i przejrzysty układ ułatwi poruszanie się po stronie i wyszukiwanie konkretnych informacji o klubach i lidze, czy sekcji tematycznych. Po zarejestrowaniu się do portalu, przedstawiciele mediów w jednym miejscu znajdą pakiet materiałów, w tym informacje prasowe, galerie zdjęć, pliki audio i wideo, które mogą pobrać i wykorzystać. W ramach projektu, każdy klub otrzymał własne biuro prasowe, z dedykowaną stroną, na której znajdą się wszystkie materiały związane z konkretnym klubem. Dodatkowo, w ramach całej platformy działa system akredytacji na mecze – przedstawiciel mediów nie musi akredytować się oddzielnie do każdego biura prasowego klubu, teraz wszystko znajdzie w ramach jednego rozwiązania. W dalszym etapie rozwoju portalu, zarejestrowani dziennikarze będą otrzymywać spersonalizowany newsletter z informacjami prasowymi z klubów, które wcześniej wybiorą i od których chcą otrzymywać bieżące informacje.

Superliga od ponad roku inwestuje w rozwiązania digitalowe, które są kluczowe w budowaniu, rozwijaniu biznesu sportowego, a także systematycznemu zwiększaniu zainteresowania piłką ręczną w Polsce. Po stworzeniu nowej oprawy telewizyjnej, stron internetowych, identyfikacji wizualnej i kanałów social media dla ligi kobiet, zarząd Superligi odpowiada na potrzeby przedstawicieli mediów, którzy chcą mieć wszystkie informację i materiały o PGNiG Superlidze i PGNiG Superlidze Kobiet w jednym miejscu.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›