Superliga uruchamia nowoczesne wirtualne biuro prasowe
Wszystkie materiały dla mediów, w tym teksty, liczne pliki wideo, audio i fotograficzne, w jednym miejscu. Superliga uruchomiła wirtualne biuro prasowe.
Znajdą się w nim wszystkie materiały i informacje dot. działalności Superligi Sp. z o.o., wszystkich klubów grających w najwyższej klasie rozgrywkowej – PGNiG Superlidze i PGNiG Superlidze Kobiet – zarówno dla mediów lokalnych, jak i ogólnopolskich.
Nowe biuro prasowe Superligi Sp. z o.o. dostępne jest pod adresem https://media.pgnig-superliga.pl i oferuje przejrzysty oraz niezwykle rozbudowany dostęp do treści. Na platformie można znaleźć nie tylko wszystkie informacje prasowe, relacje pomeczowe, skróty z meczów, galerie zdjęć, wypowiedzi zawodniczek i zawodników, lecz także materiały poświęcone lokalnym inicjatywom klubów, transferom i planom klubów. Ze wszystkich materiałów, po zarejestrowaniu, mogą w pełni korzystać przedstawiciele mediów, na potrzeby swoich audycji i publikacji.
– „Długo szukaliśmy rozwiązania, które będzie w pełni wspierało naszą współpracę z mediami, tak by zapewnić im pełny i szybki dostęp do wszystkich treści dotyczących rozgrywek piłki ręcznej. Ostatecznie zdecydowaliśmy się zrobić własne narzędzie, jakiego w polskim sporcie jeszcze nie było. Nieskromnie powiem, że to najnowocześniejsze wirtualne biuro prasowe zbudowane pod potrzeby organizacji sportowej w Polsce, podobne to tego z jakich korzystają największe światowe korporacje czy ligi sportowe. Uruchomienie nowego biura prasowego pozwoli nam jeszcze lepiej komunikować o naszym rozwoju, planach i sukcesach klubów oraz w pełni odpowiadać na potrzeby przedstawicieli środowiska mediów” – podkreśla Piotr Należyty, wiceprezes ds. marketingu Superligi Sp. z o.o.
Nowoczesny i przejrzysty układ ułatwi poruszanie się po stronie i wyszukiwanie konkretnych informacji o klubach i lidze, czy sekcji tematycznych. Po zarejestrowaniu się do portalu, przedstawiciele mediów w jednym miejscu znajdą pakiet materiałów, w tym informacje prasowe, galerie zdjęć, pliki audio i wideo, które mogą pobrać i wykorzystać. W ramach projektu, każdy klub otrzymał własne biuro prasowe, z dedykowaną stroną, na której znajdą się wszystkie materiały związane z konkretnym klubem. Dodatkowo, w ramach całej platformy działa system akredytacji na mecze – przedstawiciel mediów nie musi akredytować się oddzielnie do każdego biura prasowego klubu, teraz wszystko znajdzie w ramach jednego rozwiązania. W dalszym etapie rozwoju portalu, zarejestrowani dziennikarze będą otrzymywać spersonalizowany newsletter z informacjami prasowymi z klubów, które wcześniej wybiorą i od których chcą otrzymywać bieżące informacje.
Superliga od ponad roku inwestuje w rozwiązania digitalowe, które są kluczowe w budowaniu, rozwijaniu biznesu sportowego, a także systematycznemu zwiększaniu zainteresowania piłką ręczną w Polsce. Po stworzeniu nowej oprawy telewizyjnej, stron internetowych, identyfikacji wizualnej i kanałów social media dla ligi kobiet, zarząd Superligi odpowiada na potrzeby przedstawicieli mediów, którzy chcą mieć wszystkie informację i materiały o PGNiG Superlidze i PGNiG Superlidze Kobiet w jednym miejscu.