Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Superliga rozpoczęła współpracę z TikTokiem

Superliga sp. z o.o. rozpoczęła szeroką akcję promującą piłkę ręczną we współpracy z TikTokiem – globalną platformą rozrywkową.

Właśnie ruszył specjalny challenge #SUPERrzut, a znanych z tego medium twórców spotkać będzie można na meczach PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet. Dodatkowo, planowana jest organizacja specjalnego meczu z gwiazdami szczypiorniaka oraz znanymi osobowościami TikToka.

Współpraca Superligi z TikTokiem potrwa do końca 2022 roku i obejmie szereg aktywacji wizerunkowych. Wszystkie kluby grające w PGNiG Superlidze oraz PGNiG Superlidze Kobiet otrzymały status oficjalnych kont w aplikacji. Wystartował dedykowany challenge #SUPERrzut, którego celem jest zaangażowanie użytkowników w zabawę kontekstowo związaną z rozgrywkami piłki ręcznej. W akcję angażują się czołowe zawodniczki i zawodnicy, grający na najwyższym szczeblu rozgrywek szczypiorniaka w Polsce oraz popularni Tiktokerzy.

– „Sport i TikTok to coraz częstsze połączenie. W miarę, jak rośnie i dywersyfikuje się nasza grupa użytkowników, rośnie zapotrzebowanie na wiodące kategorie rozrywkowe. Współpracujemy z organizacjami futbolowymi, piłki ręcznej, siatkówki, rugby i wieloma innymi, które doceniają naszych unikalnych użytkowników, ich zaangażowanie i otwartość na odkrywanie. Nie mogę się doczekać efektów współpracy z Superligą, a wszystkich już teraz serdecznie zapraszam do śledzenia w aplikacji efektów tej współpracy – komentuje Paula Kornaszewska, Head of Operations CEE TikTok.

W aplikacji powstała dedykowana zakładka, w której można poznać każdy z superligowych klubów oraz wziąć udział w interaktywnym quizie. Tiktokowi twórcy będą regularnie gościć na meczach PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet, relacjonując swoim fanom przebieg sportowych wydarzeń oraz biorąc udział w aktywacjach dla kibiców. 

Przez okres trwania współpracy logo TikToka będzie promowane na bandach LED, podczas spotkań PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet, transmitowanych na antenie TVP Sport. Etapy współpracy będą także szeroko komunikowane w mediach Superligi oraz klubów grających na najwyższym szczeblu rozgrywek piłki ręcznej w Polsce. 

Punktem kulminacyjnym wspólnych działań będzie mecz piłki ręcznej, pomiędzy zawodniczkami i zawodnikami PGNiG Superligi, a osobowościami znanymi z TikToka. Mecz będzie można obejrzeć z trybun na żywo oraz w aplikacji TikTok, na oficjalnych kontach PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet na TikToku.

– „Nie będzie to typowy mecz piłki ręcznej, tylko widowisko z zaskakującymi zwrotami akcji. Planujemy bowiem wpleść w mecz szereg elementów, zmieniając tym samym zasady gry. Nie będę jednak teraz odkrywał wszystkich kart. Jedno jest pewne – to będzie dobra zabawa w sportowym rytmie i niestandardowa forma promocji piłki ręcznej skierowana do odbiorców, którzy wcześniej niekoniecznie mieli styczność z handballem. Współpraca z TikTokiem to kolejne digitalowe partnerstwo, które Superliga podejmuje w ostatnim czasie, poszerzając tym samym kanały dotarcia do kolejnych odbiorców i promując piłkę ręczną w nowych formatach” – mówi Maciej Turchan, PR Manager Superligi sp. z o.o.

Najnowsze

Polska Liga Siatkówki na nową Radę Nadzorczą

W trakcie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy Polskiej Ligi Siatkówki wybrano nową Radę Nadzorczą Spółki W głosowaniu ...

Całość ›

Legia Warszawa i Klarna wkrótce z nową ofertą dla kibiców

Klarna wiodący, globalny bank detaliczny, dostawca płatności oraz aplikacja zakupowa, rozpoczęła współpracę z największym polskim ...

Całość ›

FAKRO cztery lata dłużej z PZPN

Polski Związek Piłki Nożnej przedłużył o cztery lata umowę z grupą FAKRO, światowym potentatem na rynku okien dachowych, która ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›