Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Superbet wspólnie z kibicami już wspiera młodych graczy Lecha

Partnerstwo Lecha Poznań z marką bukmacherską Superbet to nie tylko klasyczny sponsoring, w ramach współpracy sponsor zapewnił młodym zawodnikom nowe miejsce treningowe.

W ramach akcji #Razem w Akademii Lecha, czołowej na mapie Polski, właśnie stanął nowy balon sfinansowany dzięki fanom „Kolejorza” zakładającym konta w Superbet z kodem RAZEM. Odnowioną konstrukcję można podziwiać obok stadionu przy ul. Bułgarskiej.

Akademia Lecha to jedno z najważniejszych miejsc na polskiej mapie piłkarskiej. To właśnie tutaj futbolowe szlify zbierali tacy zawodnicy jak Kamil Jóźwiak, Robert Gumny, Jakub Kamiński, Karol Linetty, Filip Marchwiński, Tymoteusz Puchacz, Jakub Moder i wielu, wielu innych. Eksperci od pracy z młodzieżą korzystają z nowoczesnej infrastruktury ośrodka we Wronkach, regularnie zasilając młodzieżowe oraz seniorską reprezentację Polski kolejnymi utalentowanymi zawodnikami.

– „Na naszą skalę możemy jasno powiedzieć, że szkolenie Kolejorza jest wzorcowe. To też był jeden z powodów, dla których zdecydowaliśmy się na tak duże partnerstwo z Lechem. Nasza współpraca silnie opiera się na akcji #RAZEM, w ramach której 10% od pierwszego depozytu i 1% rocznego zysku z kont założonych z tym kodem wraca do Akademii. Chociaż wspólne działanie rozpoczęliśmy niedawno, już możemy pochwalić się pierwszymi efektami – podkreśla CEO Superbet, Łukasz Seweryniak.

Przy ul. Bułgarskiej właśnie stanęła całkowicie nowa hala pneumatyczna do gry w piłkę nożną. Poszycie balonu oraz systemy nadmuchowe zostały wymienione właśnie w ramach środków pozyskanych m.in. z akcji #RAZEM, czyli de facto dzięki zaangażowaniu kibiców „Kolejorza”. W tym samym miejscu był już piłkarski „balon”, ale jego wymiana była niezbędna przed sezonem zimowym. Wiekowa konstrukcja nie zapewniała już bezpieczeństwa i komfortu zawodnikom. Stąd decyzja władz Lecha o alokacji otrzymanych środków właśnie na ten cel. W inwestycji partycypowało również Ministerstwo Sportu i Turystyki. Prace nad postawieniem nowej konstrukcji trwały trzy dni. Jesienią i zimą żadna pogoda nie będzie straszna młodym „lechitom”, którzy w komfortowych warunkach będą rozwijać swoje piłkarskie możliwości.

– „Nikogo nie zaskoczymy mówiąc, że rozwój Akademii Lecha to od lat jeden z naszych najwyższych priorytetów. Cieszymy się, że nasza współpraca z Superbet jest skonstruowana w ten sposób, że Akademia zyskała tysiące nowych, zaangażowanych partnerów. Bo oprócz marki Superbet takim partnerem, wspierającym rozwój infrastruktury dla młodych graczy Kolejorza, jest każdy kibic korzystający z kodu RAZEM w Superbet” – mówi Marcin Grotkiewicz, dyrektor ds. sprzedaży B2B w Lechu Poznań.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›