Superbet wspólnie z kibicami już wspiera młodych graczy Lecha
Partnerstwo Lecha Poznań z marką bukmacherską Superbet to nie tylko klasyczny sponsoring, w ramach współpracy sponsor zapewnił młodym zawodnikom nowe miejsce treningowe.
W ramach akcji #Razem w Akademii Lecha, czołowej na mapie Polski, właśnie stanął nowy balon sfinansowany dzięki fanom „Kolejorza” zakładającym konta w Superbet z kodem RAZEM. Odnowioną konstrukcję można podziwiać obok stadionu przy ul. Bułgarskiej.
Akademia Lecha to jedno z najważniejszych miejsc na polskiej mapie piłkarskiej. To właśnie tutaj futbolowe szlify zbierali tacy zawodnicy jak Kamil Jóźwiak, Robert Gumny, Jakub Kamiński, Karol Linetty, Filip Marchwiński, Tymoteusz Puchacz, Jakub Moder i wielu, wielu innych. Eksperci od pracy z młodzieżą korzystają z nowoczesnej infrastruktury ośrodka we Wronkach, regularnie zasilając młodzieżowe oraz seniorską reprezentację Polski kolejnymi utalentowanymi zawodnikami.
– „Na naszą skalę możemy jasno powiedzieć, że szkolenie Kolejorza jest wzorcowe. To też był jeden z powodów, dla których zdecydowaliśmy się na tak duże partnerstwo z Lechem. Nasza współpraca silnie opiera się na akcji #RAZEM, w ramach której 10% od pierwszego depozytu i 1% rocznego zysku z kont założonych z tym kodem wraca do Akademii. Chociaż wspólne działanie rozpoczęliśmy niedawno, już możemy pochwalić się pierwszymi efektami – podkreśla CEO Superbet, Łukasz Seweryniak.
Przy ul. Bułgarskiej właśnie stanęła całkowicie nowa hala pneumatyczna do gry w piłkę nożną. Poszycie balonu oraz systemy nadmuchowe zostały wymienione właśnie w ramach środków pozyskanych m.in. z akcji #RAZEM, czyli de facto dzięki zaangażowaniu kibiców „Kolejorza”. W tym samym miejscu był już piłkarski „balon”, ale jego wymiana była niezbędna przed sezonem zimowym. Wiekowa konstrukcja nie zapewniała już bezpieczeństwa i komfortu zawodnikom. Stąd decyzja władz Lecha o alokacji otrzymanych środków właśnie na ten cel. W inwestycji partycypowało również Ministerstwo Sportu i Turystyki. Prace nad postawieniem nowej konstrukcji trwały trzy dni. Jesienią i zimą żadna pogoda nie będzie straszna młodym „lechitom”, którzy w komfortowych warunkach będą rozwijać swoje piłkarskie możliwości.
– „Nikogo nie zaskoczymy mówiąc, że rozwój Akademii Lecha to od lat jeden z naszych najwyższych priorytetów. Cieszymy się, że nasza współpraca z Superbet jest skonstruowana w ten sposób, że Akademia zyskała tysiące nowych, zaangażowanych partnerów. Bo oprócz marki Superbet takim partnerem, wspierającym rozwój infrastruktury dla młodych graczy Kolejorza, jest każdy kibic korzystający z kodu RAZEM w Superbet” – mówi Marcin Grotkiewicz, dyrektor ds. sprzedaży B2B w Lechu Poznań.