Superbet sponsorem głównym KP GKS Tychy
Zakłady bukmacherskie Superbet zostały sponsorem głównym piłkarskiego GKS Tychy.
Walczący o awans do Ekstraklasy zespół zagra z logotypem firmy na koszulkach już w niedzielnym meczu z Zagłębiem, o czym poinformowano podczas czwartkowej konferencji prasowej na Stadionie Miejskim Tychy.
Dla marki Superbet to dotychczas największy projekt sponsoringowy na polskim rynku. Umowa podpisana została na półtora roku z możliwością przedłużenia na kolejne lata i zakłada znaczące zwiększenie kwoty kontraktu w wypadku awansu klubu do najwyższej klasy rozgrywkowej. Kolejny krok w tym kierunku zespół może postawić już w niedzielę.
Bukmacher poza ekspozycją na froncie koszulki zapewnił sobie także branding stadionu, klubowego autokaru, wspólne z klubem akcje dla kibiców, działania w social mediach i aktywny udział klubu w rozrywce jaką umożliwia funkcja SuperSocial w aplikacji mobilnej Superbetu. Dzięki niej można się dzielić swoimi typami i komentować przewidywania innych. Funkacjonalność ta została niedawno nagrodzona jako najbardziej innowacyjna na polskim rynku zakładów w 2020 roku. Aktywny udział w zabawie bierze chociażby Jerzy Dudek, który jest ambasadorem Superbetu, podobnie jak Jan Błachowicz czy Sławomir Peszko. Firma jest już także sponsorem Ruchu Chorzów oraz korzykarskiej Wisły Kraków.
Superbet działa w Polsce od 2017 r. przyjmując zakłady w punktach stacjonarnych, a od 2020 r. także w Internecie. Obecny sezon ma być przełomowy w działalności firmy, stąd coraz silniejsze zaangażowanie także w sponsoring.
– „Podpisujemy umowę dzięki której wspierać będziemy pretendenta do grona najlepszych. My także jesteśmy takim pretendentem. Zainwestowaliśmy w kampanię telewizyjną i w kanale cyfrowym, działania z influencerami, social media marketing i systematycznie ulepszamy produkt, który zyskuje coraz większą sympatię użytkowników. Teraz rozszerzamy także nasze portfolio sponsoringowe. Jesteśmy na pięknym stadionie, klub jest dobrze zorganizowany, a drużyna ma potencjał. Liczymy na udaną współpracę.” – powiedział Adam Lamentowicz, Country Manager Superbet w Polsce.
Pozyskanie kluczowego sponsora na kilka miesięcy przed finiszem rozgrywek, to także silny bodziec dla klubu w walce o awans.
– „Współpraca z Superbetem to nie tylko zastrzyk finansowy i działania na polu marketingowym. Mamy nadzieję, że także kolejny element który wpłynie na morale drużyny i wszystkich ludzi w klubie. Mamy znakomitą passę sportową, a teraz także sukces organizacyjny. To dobre warunki, aby mierzyć wysoko. Rozmowy z przedstawicielami nowego sponsora przebiegły bardzo sprawnie. Myślę że obie strony wykazały się determinacją i profesjonalizmem. To dobry prognostyk.” – podsumował Leszek Bartnicki, Prezes Klubu Piłkarskiego GKS Tychy SA.