Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Superbet sponsorem głównym Jagiellonii

Od sezonu 2025/2026 marka Superbet zostaje nowym sponsorem głównym Jagiellonii Białystok. Logo jednej z czołowych firm bukmacherskich w Polsce pojawi się na froncie koszulek meczowych zespołu z Podlasia.

współpraca między Jagiellonią, a Superbetem ma mieć szczególnie kibicowski charakter. Marka zapowiada wiele dedykowanych akcji, wydarzeń i niespodzianek skierowanych do fanów żółto-czerwonych. Pierwsza z nich wystartowała już wraz z ogłoszeniem współpracy – i z pewnością ucieszy wszystkich planujących zakup nowego trykotu.

Superbet dopłaci aż 100 zł do zakupu oficjalnej koszulki meczowej Jagiellonii! Łącznie w ramach akcji dostępnych będzie 1920 koszulek – liczba ta symbolicznie nawiązuje do roku powstania klubu. Promocja obowiązuje zarówno w sprzedaży stacjonarnej, jak i online i jest skierowana do wszystkich użytkowników aplikacji Superbet.

„Przy zakupie w sklepie stacjonarnym wystarczy pokazać zainstalowaną aplikację, a jeśli chodzi o klientów online, weryfikacja odbędzie się za pomocą adresu email: koszulka@superbet.pl, na który wystarczy wysłać krótką wiadomość, a w odpowiedzi fani dostaną unikalny kod upoważniający do zakupu koszulki ze zniżką” – tłumaczy Bartosz Malaka, Head of Marketing & Sponsoring w Superbet.

„Jagiellonia doskonale wpisuje się w naszą strategię sponsoringową – to klub z ambicjami, silną tożsamością i ogromnym potencjałem, który łączy nowoczesność z lokalnym charakterem. Cieszymy się, że możemy wspólnie rozpocząć tę drogę. Nasze logo będzie teraz obecne na frontach koszulek aż czterech klubów Ekstraklasy, co tylko potwierdza, że konsekwentnie budujemy pozycję lidera w obszarze sponsoringu sportowego” – mówi Łukasz Seweryniak, General Manager Superbet Polska.

– „Jaga to dla nas idealny partner – z wielką historią i ogromną, lojalną społecznością kibiców, którzy żyją tym klubem na co dzień. Właśnie z myślą o nich przygotowujemy cały pakiet aktywacji, niespodzianek i wydarzeń, które mają budować jeszcze silniejsze więzi. Chcemy pokazać, że tak jak Jaga to Super klub, tak Superbet to Super sponsor” – podkreśla Malaka.

– „Jestem niezmiernie dumny i szczęśliwy z powodu nawiązania współpracy z tak uznaną oraz rozpoznawalną marką jak Superbet. Chciałbym zaznaczyć, że jest to najwyższa w historii klubu umowa sponsorska, co jeszcze bardziej podkreśla wagę tego partnerstwa. Myślę, że słowo „partnerstwo” jest kluczowym w kontekście naszej umowy. Najbardziej jestem szczęśliwy dlatego, że nie zyskujemy jedynie sponsora, a prawdziwego Partnera, z którym wspólnie osiągniemy wiele” – powiedział Prezes Zarządu Jagiellonii Białystok S.S.A., Ziemowit Deptuła.

Partnerstwo z Superbetem to kolejny ważny krok na drodze rozwoju Jagiellonii – nie tylko pod względem sportowym, ale też w zakresie nowoczesnego marketingu i angażowania kibiców. Obie strony podkreślają, że będzie to współpraca oparta na autentycznym zaangażowaniu i bliskości z fanami.

Najnowsze

Foodify partnerem Widzewa Łódź

Firma Foodify znajdzie się w gronie najważniejszych podmiotów wspierających Widzew Łódź, a jej logo eksponowane będzie na ...

Całość ›

Wiśniowski sponsorem Sandecji Nowy Sącz

Firma WIŚNIOWSKI została nowym głównym sponsorem Sandecji Nowy Sącz Logo renomowanego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń ...

Całość ›

Peter Moore Doradcą Zarządu i Mniejszościowym Akcjonariuszem Wisły

Legenda światowego biznesu sportowego i technologicznego, Peter Moore rozpoczyna nowy rozdział w Wiśle Kraków SA jako Doradca Zarządu ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›