Superbet na dłużej z Kanałem Sportowym
Partnerstwo największego sportowego projektu na YouTube – Kanału Sportowego – oraz wicelidera polskiego rynku bukmacherskiego online, marki Superbet, zostało przedłużone.
Bukmacher współpracuje z Kanałem Sportowym od maja 2022 roku, a jego ambasadorami jest dwóch ze współzałożycieli najpopularniejszego sportowego projektu na YouTube: Mateusz Borek oraz Tomasz Smokowski. Kanał Sportowy może pochwalić się ponad milionem wiernych subskrybentów i ugruntowaną pozycją jeśli chodzi o dostarczanie odbiorcom rozrywki sportowo-lifestylowej.
– „Nie mieliśmy wątpliwości, że chcemy iść dalej drogą, którą podążamy od półtora roku. Wierzymy w Kanał Sportowy tak samo, jak wierzyliśmy na początku współpracy. Trzymamy mocno kciuki za naszych partnerów i ich dalszy rozwój. W tym roku przed nami piłkarskie mistrzostwa Europy a także igrzyska olimpijskie w Paryżu. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z Kanałem Sportowym dostarczymy przy okazji tych imprez, i nie tylko, mnóstwo ciekawych treści dla sympatyków sportu” – podkreśla Bartosz Malaka, Head of Marketing w Superbet Polska.
– ’Cieszymy się, że przez kolejne lata z bliska będziemy mogli obserwować kapitalny rozwój firmy Superbet na Polskim rynku. Mamy nadzieję jak najbardziej się do tego procesu przyczynić. To wspaniałe mieć takiego partnera jak Superbet, na którego można liczyć w każdej sytuacji. Dziękujemy za zaufanie i trzymamy kciuki za szybkie osiągniecie pozycji lidera na rynku bukmacherskim w naszym kraju” – mówi Agnieszka Prachniak, Dyrektor ds. Rozwoju biznesu w Kanale Sportowym.
Superbet, jako partner kanału, może liczyć na szerokie świadczenia brandingowe w popularnych formatach, a także akcje specjalne przybliżające widzom kluczowe wydarzenia sportowe, w które zaangażowany jest bukmacher. Nie zabraknie również specjalnych promocji dla widzów KS. – „Oczywiście będziemy mocno zaznaczali swoją obecność w najważniejszych formatach, ale chcemy też dalej korzystać ze współpracy z Kanałem Sportowym jako ważnego nośnika przy imprezach, w które jesteśmy zaangażowani, nawet jeśli nie dotyczą dyscyplin z pierwszych stron gazet. Dzięki Superbet Poland Darts Masters Polacy pokochali dart, a Superbet Rapid&Blitz przybliżył rodakom szachy. Rolą naszej współpracy z takim medium jak KS będzie również promowanie tych mniej znanych dyscyplin, które też potrafią być ciekawe i widowiskowe” – mówi Katarzyna Gawlik, członkini zarządu Superbet Polska.
Superbet jest sponsorem między innymi Lecha Poznań, Górnika Zabrze, GKS Tychy czy Polskiego Związku Narciarskiego. – „Na pewno postaramy się zadbać wspólnie z partnerami o to, żeby w Kanale Sportowym nie zabrakło ekskluzywnych treści dla kibiców „naszych” klubów czy sympatyków skoków narciarskich. Przede wszystkim jednak jesteśmy przekonani, że Kanał Sportowy wciąż będzie nadawał ton w dyskusji o sporcie, a Superbet będzie jej częścią” – podsumowuje Bartosz Malaka.