Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Superauto Partnerem Polskiego Związku Biathlonu

Polski Związek Biathlonu podpisał umowę partnerską z firmą Superauto.pl, która do 2027 roku będzie pełnić rolę Partnera Technicznego PZBiath.

W ramach współpracy Superauto.pl przekazało federacji dwa samochody Renault Traffic, mające służyć reprezentacji podczas przygotowań i zawodów. Logo firmy pojawi się także na sprzęcie zawodników, m.in. na karabinkach.

Umowę podpisali prezes PZBiath Joanna Badacz oraz prezes Superauto.pl Kamil Makula. Badacz podkreśliła, że wsparcie nadchodzące tuż przed sezonem stanowi duże wzmocnienie organizacyjne i wizerunkowe. Makula zaznaczył, że firma jest dumna ze wspierania polskiego biathlonu, a sponsoring sportowy to ważny element ich strategii.

Superauto.pl od lat inwestuje w polski sport — jest m.in. sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego oraz partnerem infrastruktury lekkoatletycznej PZLA — a teraz poszerza swoją działalność o współpracę z Polskim Związkiem Biathlonu.

– „To bardzo dobra wiadomość dla całego środowiska biathlonowego. Wsparcie Superauto.pl, które otrzymujemy na kilka dni przed rozpoczęciem sezonu startowego, to dla nas ogromne wzmocnienie, zarówno pod względem organizacyjnym, jak i wizerunkowym. Nowoczesna flota samochodowa znacząco podniesie jakość transportu naszych zawodników, którzy w trakcie sezonu pokonują tysiące kilometrów po całej Europie i Skandynawii. Dzięki tej współpracy będziemy mogli jeszcze efektywniej realizować nasze cele sportowe” – komentuje Joanna Badacz, prezes PZBiath.

– „Jestem dumny z tego, że Superauto.pl będzie wspierać reprezentację Polski. Zaangażowanie w polski sport jest ważnym elementem naszej strategii i cieszę się, że robimy kolejny krok w obszarze sponsoringu sportowego. Byliśmy partnerem typu premium klubu z ekstraklasy, a w kwietniu zostaliśmy sponsorem tytularnym Superauto.pl Stadionu Śląskiego. Właśnie otrzymaliśmy tytuł Partnera Infrastruktury Lekkoatletycznej przyznany nam podczas gali ORLEN Złote Kolce Śląskie 2025” – wylicza Kamil Makula.

Najnowsze

Szubryt na spodenkach Wisły Kraków

Firma Szubryt, znany polski producent wędlin i dań gotowych, została ogłoszona nowym Oficjalnym Sponsorem Wisły Kraków Logotyp ...

Całość ›

Groupama oficjalnym sponsorem Tour de France

Partnerstwo wpisuje się w strategię Groupama dotyczącą rozwijania działań w kolarstwie — zarówno zawodowym, jak i ...

Całość ›

Firma JARYS powróciła do sponsoringu Stomilu Olsztyn

Lokalna firma JARYS została srebrnym sponsorem klubu Stomil Olsztyn, to jej powrót do sponsoringu klubu - "Jako firma z Olsztyna od ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›