Superauto Partnerem Polskiego Związku Biathlonu
Polski Związek Biathlonu podpisał umowę partnerską z firmą Superauto.pl, która do 2027 roku będzie pełnić rolę Partnera Technicznego PZBiath.
W ramach współpracy Superauto.pl przekazało federacji dwa samochody Renault Traffic, mające służyć reprezentacji podczas przygotowań i zawodów. Logo firmy pojawi się także na sprzęcie zawodników, m.in. na karabinkach.
Umowę podpisali prezes PZBiath Joanna Badacz oraz prezes Superauto.pl Kamil Makula. Badacz podkreśliła, że wsparcie nadchodzące tuż przed sezonem stanowi duże wzmocnienie organizacyjne i wizerunkowe. Makula zaznaczył, że firma jest dumna ze wspierania polskiego biathlonu, a sponsoring sportowy to ważny element ich strategii.
Superauto.pl od lat inwestuje w polski sport — jest m.in. sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego oraz partnerem infrastruktury lekkoatletycznej PZLA — a teraz poszerza swoją działalność o współpracę z Polskim Związkiem Biathlonu.
– „To bardzo dobra wiadomość dla całego środowiska biathlonowego. Wsparcie Superauto.pl, które otrzymujemy na kilka dni przed rozpoczęciem sezonu startowego, to dla nas ogromne wzmocnienie, zarówno pod względem organizacyjnym, jak i wizerunkowym. Nowoczesna flota samochodowa znacząco podniesie jakość transportu naszych zawodników, którzy w trakcie sezonu pokonują tysiące kilometrów po całej Europie i Skandynawii. Dzięki tej współpracy będziemy mogli jeszcze efektywniej realizować nasze cele sportowe” – komentuje Joanna Badacz, prezes PZBiath.
– „Jestem dumny z tego, że Superauto.pl będzie wspierać reprezentację Polski. Zaangażowanie w polski sport jest ważnym elementem naszej strategii i cieszę się, że robimy kolejny krok w obszarze sponsoringu sportowego. Byliśmy partnerem typu premium klubu z ekstraklasy, a w kwietniu zostaliśmy sponsorem tytularnym Superauto.pl Stadionu Śląskiego. Właśnie otrzymaliśmy tytuł Partnera Infrastruktury Lekkoatletycznej przyznany nam podczas gali ORLEN Złote Kolce Śląskie 2025” – wylicza Kamil Makula.