Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Sukces sprzedaży Renault Kadjar Runmageddon

Limitowana seria samochodów Renault Kadjar z brandingiem Runmageddonu wyprzedała się w przeciągu 1,5 miesiąca od daty premiery. Sprzedano całą serię 50 sztuk. Cena pojedynczego samochodu wynosiła 85 900 zł. Wprowadzony na rynek model był zwieńczeniem całorocznych działań marketingowych Runmageddonu z Renault Polska, które rozpoczęły się od umowy podpisanej na początku 2017 roku.

Limitowana seria modelu Renault Kadjar Runmageddon była kolejnym, dynamicznym rozwinięciem współpracy pomiędzy Renault Polska a Runmageddon. Auta z limitowanej serii Kadjar Runmageddon można było zamawiać od 21 września 2017 roku za pośrednictwem dedykowanej strony kadjar.renault.pl. Edycja specjalna Renault Kadjar była promowana na stronach kadjar.renault.pl oraz runmageddon.pl, a także na profilach marek na Facebooku oraz Instagramie.

– „Limitowana seria modelu Renault Kadjar Runmageddon sprzedała się zgodnie z naszymi oczekiwaniami i założeniami biznesowymi. Duże zainteresowanie naszą wspólną akcją potwierdza silne przywiązanie do marki Runmageddon, która daleko wyszła poza ramy imprezy sportowej i zyskuje miano kultowej i lifestylowej. Silne marki dostrzegają ten potencjał, atrakcyjność i wielkość naszej grupy docelowej oraz chętnie podejmują z nami współpracę marketingową. Wspólny projekt limitowanej serii modelu Renault Kadjar, sygnowanej nazwą i logo Runmageddonu, pokazuje, że jesteśmy poważnym partnerem biznesowym.” – mówi Grzegorz Kita, wiceprezes i współwłaściciel Runmageddonu.

Renault Kadjar to kompaktowy crossover, wyróżniający się atletyczną sylwetką połączoną z atrakcyjnymi, płynnymi liniami nadwozia. Auto łączy cechy SUV-a, kombi i hatchbacka. Dla serii Runmageddon przygotowana została specjalna konfiguracja samochodów oparta na wersji INTENS. Model był dostępny w kolorystyce czerwony Flamme oraz prezentował charakterystyczne logo Runmageddonu na tylnym słupku, podkreślając ekstremalny charakter marki. Ponadto, na wyposażeniu auta znajdowały się felgi w rozmiarze 19 cali, reflektory przednie Full LED „Pure Vision”, koło zapasowe dojazdowe oraz pakiet Techno Premium (aktywny system wspomagania nagłego hamowania AEBS, system wspomagania parkowania „Easy Park Assist” z kamerą cofania, system wspomagania parkowania przód/tył/bok, system kontroli martwego pola). Cena podstawowej wersji modelu wynosiła 85 900 zł.

– „Limitowana edycja modelu Renault Kadjar z brandingiem Runmageddonu jest wspaniałym zwieńczeniem tegorocznej współpracy między markami. Nasz crossover idealnie uosabia ideę aktywnego życia wypełnionego pasją i przygodą. Sukces w postaci 50 szybko sprzedanych  samochodów Renault Kadjar potwierdza założenie, że to najlepszy samochód dla fanów Runmageddonu.” – powiedział Frano ŠUŠNJARA, Marketing Director Eastern Europe, Groupe Renault.

Wprowadzenie serii limitowanej Kadjar Runmageddon było działaniem innowacyjnym i pionierskim. Pierwszy raz zdarzyło się na polskim rynku, że producent samochodów wprowadził do otwartej sprzedaży model samochodu sygnowany i tak mocno oparty o polską marką sportową. – „Na polskim rynku marketingowym to jedna z najciekawszych aktywacji sponsoringowych w ostatniej dekadzie. Zarówno na poziomie wartości całej transakcji i liczby samych samochodów, ale też wysokiej, indywidualnej wartości tego dobra konsumpcyjnego oraz jego rodzaju. Imponuje też tempo sprzedaży. Z reguły marketing sportowy opiera się na różnorodnych aspektach transferu wizerunku oraz jego efektów marketingowych i zasięgowych. Rzadko pojawiają się transakcje sponsoringowe, gdzie na bazie 'produktu sportowego’ można całkowicie bezpośrednio i transparentnie wyodrębnić powiązanie sprzedażowe i realny wolumen przychodów. Tutaj to zjawisko zachodzi w pełnej krasie. Wspólnie z Renault stworzyliśmy koncepcję serii limitowanej zaledwie cztery miesiące temu. Całość pomysłu, a także jego istota były całkowicie oparte o markę Runmageddonu i ten bodziec sprzedażowy wygenerował konkretne zachowania i decyzje konsumenckie. To pokazuje nie tylko siłę marki czy jej pozycję love brandu, ale przede wszystkim udowadnia jak zaangażowana jest społeczność Runmageddonu – powiedział Grzegorz Kita, wiceprezes i współwłaściciel Runmageddon.

W ramach dotychczasowej współpracy z Runmageddonem Renault Polska, oprócz wyprodukowania limitowanej serii Renault Kadjar, stworzył kampanię Renault True Stories, która zaangażowała pracowników Renault Polska w biegi. Zorganizowane zostały także „porwania” na Runmageddon – innowacyjne akcje bezpośrednio angażujące konsumentów za pomocą konkursów i bezpośredniego uczestnictwa. Renault było także obecne ze specjalną strefą EXPO na największych eventach z cyklu Runmageddonu w 2017 roku. Producent udostępnił ponadto ekipie Runmageddonu trzy samochody modelu Kadjar – specjalnie przygotowane i w całości obrandowane charakterystycznymi elementami, kojarzącymi się z Runmageddonem.

Źródło: Runmagedon

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›