Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

STS został sponsorem Anwilu Włocławek

STS po raz pierwszy został sponsorem drużyny koszykarskiej, roczna umowa została podpisana z Anwilem Włocławek.

Największy bukmacher w Polsce – nawiązał współpracę z Klubem Koszykówki Włocławek znanym kibicom jako Anwil Włocławek. Logo bukmachera pojawi się na strojach klubowych zawodników. Informacje o sponsorowaniu znajdą się również podczas meczów na hali sportowej, na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych. Bukmacher będzie prowadzić też akcje skierowane do kibiców klubu. Porozumienie będzie obowiązywać do końca sezonu 2019/2020.

– “STS wspiera polski sport. Od lat angażujemy się nie tylko w piłkę nożną, ale także inne dyscypliny. Współpraca z solidnymi i uznanymi klubami pozwala na dotarcie do coraz szerszego grona kibiców. STS to niekwestionowany lider rodzimego rynku bukmacherskiego, który z roku na rok umacnia swoją pozycję. Liczymy, że dzięki naszej współpracy z Mistrzem Polski, zyska cała polska koszykówka. Wybór Klubu Koszykówki Włocławek, czyli de facto drużyny Anwilu, był oczywisty. Włocławskie Rottweilery to nie tylko aktualny czempion, ale przede wszystkim uznana marka z historią pełną sukcesów”  – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

  • Bardzo się cieszę, że Mistrz Polski koszykarzy i lider rynku bukmacherów tworzyć będą  tandem. Reklamy STS pojawiły się w naszej hali już w poprzednim sezonie, lecz od dziś rozpoczynamy zupełnie nowy, znacznie szerszy, rodzaj współpracy. Zawartą umowę odbieram jako dowód na to, że opłaca się promować poprzez włocławską koszykówkę” – mówi Arkadiusz Lewandowski, prezes KK Włocławek S.A.

Zgodnie z warunkami umowy materiały informujące o sponsorowaniu przez STS pojawią się w czasie domowych spotkań Anwilu Włocławek na bandach LED oraz w formie naklejek na parkiecie boiska, a logotyp STS znajdzie się na strojach klubowych. Współpraca obejmie także dedykowane treści na stronie internetowej i w mediach społecznościowych klubu.

– “Aktywność sponsorska STS skierowana jest przede wszystkim do kibiców. W związku z tym STS regularnie działa na rzecz fanów sportu, bez względu na barwy klubowe. Wierzymy, że wspólnie z kibicami z Włocławka również zrealizujemy działania wspierające Rottweilery” – dodajeMateusz Juroszek.

Najnowsze

Gala Heraklesy 2020 z transmisją w Polsacie Sport Extra

Już 13 lutego rozdane zostaną Heraklesy, najważniejsze nagrody branży mieszanych sztuk walki w Polsce Transmisję z tego wydarzenia ...

Całość ›
Raporty

Lech ponownie najbardziej medialny

Lech Poznań trzeci miesiąc z rzędu był najbardziej medialnym klubem piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy W grudniu „Kolejorzowi” po ...

Całość ›

Nowa akcja ŁKS-u Commercecon Łódź

ŁKS Commercecon Łódź udostępnia kibicom, a raczej ich podobizną swoje trybuny na mecze Ligii Mistrzów W dniach 2-4 lutego ŁKS ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.