Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

STS ze specjalną akcją na 100-lecie Lecha Poznań

STS, największy polski bukmacher i sponsor strategiczny Lecha Poznań, przygotował specjalną akcję
dla kibiców pod hasłem „100 na 100”, w której fani mogą wygrać m.in. unikatową retro koszulkę.

Aktywacja nawiązuje do 100-lecia poznańskiego klubu, które „Kolejorz” świętuje w tym roku. Punkt
kulminacyjny obchodów przypada na 19 marca i mecz z Jagiellonią Białystok. Na to spotkanie STS
rezygnuje z reklamy wielkoformatowej na trybunach, by mecz obejrzało jak najwięcej kibiców.
STS dla sympatyków najbardziej utytułowanego klubu piłkarskiego w Poznaniu przygotował
grywalizację, która wystartowała 16 marca. Na specjalnie zaprojektowanym landing page’u
użytkownicy mają do wykonania kilka zadań. Osoby, które zrealizują wszystkie z nich, otrzymają
gwarantowany bonus w wysokości 19,22 PLN, a stu najlepszych uczestników wygra unikatową
koszulkę – taką samą, jak ta, w której zawodnicy „Kolejorza” zagrają jubileuszowy mecz na własnym
boisku z Jagiellonią Białystok. Spotkanie odbędzie się dokładnie w 100. rocznicę powstania Lecha
Poznań, czyli 19 marca. Co ważne podkreślenia, retro koszulek zostało wyprodukowanych tylko 1922
i każdą z nich oznaczono indywidualnym numerem.

Oprócz akcji „100 na 100”, kibice codziennie od 14 do 19 marca mogą wziąć udział w konkursach
organizowanych przez STS w mediach społecznościowych, w których także do wygrania są
jubileuszowe koszulki. Dodatkowo jeden z trykotów, w których wystąpią zawodnicy Lecha w meczu
z „Jagą”, wraz z podpisami piłkarzy, STS przekaże Fundacji Sport Twoją Szansą. Ta następnie podaruje
go CukierAsom – wielkopolskiej drużynie piłkarskiej dzieci chorych na cukrzycę. CukierAsy na
zaproszenie Fundacji obejrzą także jubileuszowy mecz na żywo z trybun. W ubiegłym roku Fundacja
razem z STS zorganizowały na rzecz CukierAsów licytację koszulek, w których piłkarze „Kolejorza”
zagrali w eliminacjach Ligi Europy.

„STS współpracuje z Kolejorzem od 2013 roku. W tym okresie klub pięciokrotnie stawał na
podium Ekstraklasy, zdobywając także mistrzostwo Polski w 2015 roku. Trzymamy kciuki, żeby
w tym sezonie, wyjątkowym ze względu na jubileusz 100-lecia powstania klubu, Lech
zrealizował swoje cele i tym samym uświetnił w najlepszy możliwy sposób obchody tej rocznicy”

– mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer Grupy STS.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›