STS ze specjalną akcją na 100-lecie Lecha Poznań
STS, największy polski bukmacher i sponsor strategiczny Lecha Poznań, przygotował specjalną akcję
dla kibiców pod hasłem „100 na 100”, w której fani mogą wygrać m.in. unikatową retro koszulkę.
Aktywacja nawiązuje do 100-lecia poznańskiego klubu, które „Kolejorz” świętuje w tym roku. Punkt
kulminacyjny obchodów przypada na 19 marca i mecz z Jagiellonią Białystok. Na to spotkanie STS
rezygnuje z reklamy wielkoformatowej na trybunach, by mecz obejrzało jak najwięcej kibiców.
STS dla sympatyków najbardziej utytułowanego klubu piłkarskiego w Poznaniu przygotował
grywalizację, która wystartowała 16 marca. Na specjalnie zaprojektowanym landing page’u
użytkownicy mają do wykonania kilka zadań. Osoby, które zrealizują wszystkie z nich, otrzymają
gwarantowany bonus w wysokości 19,22 PLN, a stu najlepszych uczestników wygra unikatową
koszulkę – taką samą, jak ta, w której zawodnicy „Kolejorza” zagrają jubileuszowy mecz na własnym
boisku z Jagiellonią Białystok. Spotkanie odbędzie się dokładnie w 100. rocznicę powstania Lecha
Poznań, czyli 19 marca. Co ważne podkreślenia, retro koszulek zostało wyprodukowanych tylko 1922
i każdą z nich oznaczono indywidualnym numerem.
Oprócz akcji „100 na 100”, kibice codziennie od 14 do 19 marca mogą wziąć udział w konkursach
organizowanych przez STS w mediach społecznościowych, w których także do wygrania są
jubileuszowe koszulki. Dodatkowo jeden z trykotów, w których wystąpią zawodnicy Lecha w meczu
z „Jagą”, wraz z podpisami piłkarzy, STS przekaże Fundacji Sport Twoją Szansą. Ta następnie podaruje
go CukierAsom – wielkopolskiej drużynie piłkarskiej dzieci chorych na cukrzycę. CukierAsy na
zaproszenie Fundacji obejrzą także jubileuszowy mecz na żywo z trybun. W ubiegłym roku Fundacja
razem z STS zorganizowały na rzecz CukierAsów licytację koszulek, w których piłkarze „Kolejorza”
zagrali w eliminacjach Ligi Europy.
– „STS współpracuje z Kolejorzem od 2013 roku. W tym okresie klub pięciokrotnie stawał na
podium Ekstraklasy, zdobywając także mistrzostwo Polski w 2015 roku. Trzymamy kciuki, żeby
w tym sezonie, wyjątkowym ze względu na jubileusz 100-lecia powstania klubu, Lech
zrealizował swoje cele i tym samym uświetnił w najlepszy możliwy sposób obchody tej rocznicy”
– mówi Paweł Rabantek, chief marketing officer Grupy STS.