Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

STS z nową identyfikacją wizualną

STS wprowadził nową identyfikację wizualną, unowocześniając swój logotyp. Zmiana obejmuje wszystkie platformy STS w Polsce i Europie, w tym strony internetowe, aplikacje mobilne, kanały własne w mediach społecznościowych.

– „Nowe logo wizualnie reprezentuje podstawowe wartości, które jako marka mamy wpisane w nasze DNA – nowoczesność, dynamikę oraz silny i sportowy charakter. W naszej komunikacji niezmiennie stawiamy w centrum uwagi ludzi, którzy pasjonują się sportem, dzięki czemu mają wystarczające umiejętności, żeby dobrze typować. W tym celu kontynuujemy kampanię, w której kładziemy nacisk na kompetencje i sprawczość graczy. Twarzą najnowszej jej odsłony jest utytułowany i doskonale znany na całym świecie piłkarz Peter Schmeichel” – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

Przy opracowaniu nowej identyfikacji wizualnej STS współpracował z agencją Dragon Rouge. Zmiany mają charakter kompleksowy – obejmują logotyp, stronę internetową bukmachera, aplikację mobilną, lokale stacjonarne w całym kraju oraz kreacje reklamowe. Nowa identyfikacja wizualna była okazją do wdrożenia zmian ułatwiających graczom użytkowanie serwisu.

– „Nowa odsłona identyfikacji wizualnej to bardzo przemyślana ewolucja elementów graficznych, dzięki którym już dziś marka jest bardzo rozpoznawalna. Motywem przewodnim dla zmian było uproszczenie i nadanie większego rozmachu tożsamości wizualnej STS. W tym duchu zmianie uległ znak graficzny, gama kolorystyczna czy typografia marki. W efekcie marka stała się bardziej nowoczesna i jeszcze bardziej pewna siebie – jak przystało na lidera rynku” – mówi Arkadiusz Łoś, Brand Consulting & CI Director w Dragon Rogue.

Bukmacher kontynuuje ponadto jesienną kampanię reklamową, której motywem przewodnim jest sprawczość graczy, wyrażona hasłem „Dobrze wiesz. Możesz obstawiać”. W jej najnowszej odsłonie rozpoczął globalną współpracę z legendarnym piłkarzem z polskimi korzeniami – Peterem Schmeichelem. Współpraca STS z Peterem Schmeichelem rozpoczyna się jesienią br. i obejmuje wszystkie rynki, na których działa spółka. Nowe kreacje będą widoczne w telewizji, platformach rozrywkowych oraz w digitalu.

Najnowsze

Umowa na organizacje Igrzysk Europejskich podpisana

Miasto Kraków i Region Małopolska zorganizują w przyszłym roku Igrzyska Europejskie We wtorek w siedzibie Polskiego Komitetu ...

Całość ›

Pogoń z kobiecą drużyną

Od nowego sezonu Olimpia Szczecin i Pogoń Szczecin połączą siły i występująca dotąd w ekstralidze kobiet drużyna Olimpii będzie ...

Całość ›

Arad nadal wspiera WTS Spartę Wrocław

Na wsparcie firmy Arad Sparta Wrocław może liczyć nieprzerwanie od wielu lat Nie inaczej jest w sezonie 2022, w którym ponownie Arad ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›