Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

STS z nową identyfikacją wizualną

STS wprowadził nową identyfikację wizualną, unowocześniając swój logotyp. Zmiana obejmuje wszystkie platformy STS w Polsce i Europie, w tym strony internetowe, aplikacje mobilne, kanały własne w mediach społecznościowych.

– “Nowe logo wizualnie reprezentuje podstawowe wartości, które jako marka mamy wpisane w nasze DNA – nowoczesność, dynamikę oraz silny i sportowy charakter. W naszej komunikacji niezmiennie stawiamy w centrum uwagi ludzi, którzy pasjonują się sportem, dzięki czemu mają wystarczające umiejętności, żeby dobrze typować. W tym celu kontynuujemy kampanię, w której kładziemy nacisk na kompetencje i sprawczość graczy. Twarzą najnowszej jej odsłony jest utytułowany i doskonale znany na całym świecie piłkarz Peter Schmeichel” – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

Przy opracowaniu nowej identyfikacji wizualnej STS współpracował z agencją Dragon Rouge. Zmiany mają charakter kompleksowy – obejmują logotyp, stronę internetową bukmachera, aplikację mobilną, lokale stacjonarne w całym kraju oraz kreacje reklamowe. Nowa identyfikacja wizualna była okazją do wdrożenia zmian ułatwiających graczom użytkowanie serwisu.

– “Nowa odsłona identyfikacji wizualnej to bardzo przemyślana ewolucja elementów graficznych, dzięki którym już dziś marka jest bardzo rozpoznawalna. Motywem przewodnim dla zmian było uproszczenie i nadanie większego rozmachu tożsamości wizualnej STS. W tym duchu zmianie uległ znak graficzny, gama kolorystyczna czy typografia marki. W efekcie marka stała się bardziej nowoczesna i jeszcze bardziej pewna siebie – jak przystało na lidera rynku” – mówi Arkadiusz Łoś, Brand Consulting & CI Director w Dragon Rogue.

Bukmacher kontynuuje ponadto jesienną kampanię reklamową, której motywem przewodnim jest sprawczość graczy, wyrażona hasłem „Dobrze wiesz. Możesz obstawiać”. W jej najnowszej odsłonie rozpoczął globalną współpracę z legendarnym piłkarzem z polskimi korzeniami – Peterem Schmeichelem. Współpraca STS z Peterem Schmeichelem rozpoczyna się jesienią br. i obejmuje wszystkie rynki, na których działa spółka. Nowe kreacje będą widoczne w telewizji, platformach rozrywkowych oraz w digitalu.

Najnowsze

Sportowa uczelnia ze wsparciem sportowej agencji

Agencja marketingu sportowego Arskom rozpoczęła działania dla Wydziału Sportu Wyższej Szkoły Zarządzania i Coachingu we Wrocławiu ...

Całość ›

Bloch Optyk w Klubie Biznesu Warty Poznań

Bloch Optyk, firma z 25-letnią tradycją, dołączyła do Klubu Biznesu Warty Poznań To kontynuacja współpracy, która rozpoczęła ...

Całość ›

Superpuchar Hiszpanii odbędzie się w Arabii Saudyjskiej przez trzy lata

Hiszpańska Federacja Piłki Nożnej (RFEF) potwierdziła, że ​​Arabia Saudyjska będzie gospodarzem zmodyfikowanego Superpucharu ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error
This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.