fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

STS z Asseco Resovią Rzeszów przez kolejne dwa lata

Polski bukmacher, marka STS przedłużyła umowę z Asseco Resovią Rzeszów, współpraca potrwa minimum dwa lata.

STS – największy bukmacher w Polsce – przedłużył współpracę z Asseco Resovią Rzeszów. Logo bukmachera będzie nadal znajdować się na strojach klubowych zawodników. Bukmacher będzie prowadzić również akcje skierowane do kibiców klubu. Porozumienie będzie obowiązywać przez dwa lata, bukmacher z klubem jest związany od początku 2017 roku.

– “STS wspiera cały polski sport. Asseco Resovia Rzeszów to pierwsza drużyna siatkarska, którą zdecydowaliśmy się sponsorować. To duży, doświadczony i dobrze znany klub w całej Polsce. Dotychczasowa współpraca układała się pozytywnie, w związku z tym zdecydowaliśmy się związać na przynajmniej dwa kolejne lata. Piłka siatkowa ma w Polsce wierną rzeszę fanów, zależy nam, by być częścią tej społeczności” – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

– “Podpisanie nowej, dwuletniej umowy z największą firmą bukmacherską w Polsce to dla nas wyróżnienie i jednocześnie motywacja do dalszej pracy. Cieszymy się, że dotychczasowa współpraca jest przykładem nie tylko wsparcia finansowego dla klubu, ale również szeregu działań i aktywności marketingowych, które wciąż będą rozwijana, z korzyścią dla naszych sympatyków. Dziękujemy za zaufanie i wierzymy, że to będą bardzo udane sezony dla obu stron”– mówi Bartosz Górski, prezes Asseco Resovii Rzeszów.

Zgodnie z warunkami umowy materiały informujące o sponsorowaniu przez STS pojawią się w czasie domowych spotkań Asseco Resovii Rzeszów na bandach reklamowych oraz w formie naklejki na parkiecie boiska, a logotyp STS znajdzie się na lewym rękawku strojów klubowych. Współpraca obejmie także publikacje dedykowanych treści – w tym kursów na żywo – na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych klubu.

W zeszłym roku STS wspólnie z kibicami Asseco Resovii Rzeszów próbował pobić rekord Polski w głośności dopingu. W rzeszowskiej hali Podpromie w trakcie meczu z ZAKSĄ Kędzierzyn-Koźle fani Asseco Resovii podejmowali próby przekroczenia trzech progów decybeli – 100 dB, 115 dB oraz rekordu Polski 134,2 dB. STS – organizator akcji #ZakładSTS – specjalnie z tej okazji przygotował wówczas szereg atrakcji i nagród dla kibiców, m.in. koszulki klubowe.

– STS to największy prywatny sponsor polskiego sportu. W swoich działaniach zawsze koncentrujemy się na kibicach, bo to oni tworzą niesamowitą atmosferę na arenach w całym kraju. Doceniamy ten potencjał i będziemy dalej inicjować ciekawe aktywacje dla fanów sportu, bez względu na barwy klubowe czy dyscypliny” – dodaje Mateusz Juroszek.

Bukmacher aktywnie angażuje się we wspieranie rodzimego sportu. Jest największym prywatnym podmiotem na rynku sponsoringu w Polsce. Firma jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, a także sponsorem głównym Jagiellonii Białystok oraz oficjalnym bukmacherem Lecha Poznań, Cracovii, Pogoni Szczecin, Górnika Zabrze, Asseco Resovii oraz PGE Vive Kielce, a także Futsal Ekstraklasa czy KSW oraz innych klubów i związków sportowych. STS angażuje się także we wsparcie esportu – jest oficjalnym bukmacherem Polskiej Ligi Esportowej i sponsorem Pawła ‘innocenta’ Mocka oraz Damiana „Nervariena” Ziaji. Z inicjatywy STS powstała również fundacja Sport Twoją Szansą, która pomaga utalentowanym sportowcom z całego kraju.

Najnowsze

Realizacje

Sponsoring Sport.pl inicjatorem współpracy Hotelu Moran oraz Inchcape Polska

Portal Sponsoring Sportpl został inicjatorem kolejnej współpracy, tym razem nawiązanej między Hotelem Moran i Inchcape Poznań Jak ...

Całość ›

“Witaj w klubie” w CANAL+ SPORT

We wrześniu na antenie CANAL+ SPORT pojawi się nowy program poświęcony LOTTO Ekstraklasie „Witaj w klubie” - "To serial ...

Całość ›

Już 27 września po raz pierwszy Partnerskie Kluby Biznesu spotkają się w Poznaniu

W Poznaniu został powołany do życia projekt, który cieszy się bardzo dużą popularnością zarówno w Polsce, jak i poza jej ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Kolejny sukces naszego portalu, tym razem wspieraliśmy Hotel Moran oraz Inchcape Polska w nawiązaniu współpracy.
#sponsoringsport #hotelmoran #inchcapepolska https://t.co/tkkVuFYXTH

"Witaj w klubie" w CANAL+ SPORT.
#sponsoringsport #pilkanozna #canal+ https://t.co/OJ1p2rTGUz