Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

STS ufunduje tunel Koronie Kielce

Po akcji “Dorzuć Misie” na stadionie w Kielcach, STS – sponsor Korony – rusza we współpracy z klubem z kolejną aktywacją, tym razem odnowi stadionowy tunel.

Tym razem na zakończenie roku, w którym klub obchodzi 50-lecie istnienia, STS oddaje głos kibicom, którzy na stronie internetowej Korony wybiorą jeden z trzech projektów renowacji tunelu prowadzącego piłkarzy na murawę. Następnie, STS ufunduje jego metamorfozę.

W ramach akcji #50Korony mogą zdecydować, jak będzie wyglądał odnowiony tunel na Suzuki Arenie. STS razem z klubem przygotował trzy propozycje, na które można głosować na oficjalnej stronie klubu. Plebiscyt wystartował 28 listopada, a zakończy się 30 listopada o północy. Zwycięski projekt zostanie ogłoszony w kolejnych dniach.

„Jako lider branży bukmacherskiej w Polsce od lat wyznaczamy trendy w zakresie współprac sponsorskich. Dlatego wielokrotnie w swoich działaniach wychodzimy poza ramy podpisanych umów i organizujemy akcje, które angażują kibiców dając całej klubowej społeczności realne korzyści. Chętnie wsłuchujemy się również w potrzeby klubów i tak właśnie było w tym przypadku. W efekcie, to kibice Korony zdecydują, jak będzie wyglądał odnowiony tunel stadionu, a my w ten sposób przyłączymy się do świętowania wyjątkowego roku, w którym klub obchodzi swoje 50-lecie” – mówi Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer w STS.

„Firma STS od początku współpracy z Koroną imponuje nam swoim zaangażowaniem w projekty ważne dla kieleckiej społeczności. Wspólnie z naszymi kibicami w ramach akcji „Dorzuć Misie” sponsor w znaczący sposób wsparł finansowo zbiórkę dla Leosia Kotarzewskiego. Kilka tygodni później STS zgłosili się do nas z propozycją prezentu dla kibiców Korony na 50 lat Klubu. Wspólnie uznaliśmy, że warto zrobić coś, co zostanie w klubie na lata. Stąd decyzja o wyremontowaniu tunelu. Zdanie Kibiców jest dla nas bardzo ważne, dlatego nie chcemy sami podejmować decyzji o tym, jak finalnie ma wyglądać ta część stadionu. Decyzję oddajemy kibicom, którzy wyrażą swoje zdanie poprzez głosowanie. Serdecznie dziękujemy firmie STS za tak wyjątkowy prezent urodzinowy” – dodaje Daria Wollenberg, dyrektor działu marketingu i komunikacji w Koronie.

STS znany jest jako zaangażowany sponsor. Bukmacher zrealizował wiele unikatowych projektów wraz z klubami i kibicami z całej Polski. Z kolei zapoczątkowana w tym sezonie akcja #DorzućMisie, którą bukmacher organizuje wraz ze swoją Fundacją STS, odbiła się szerokim echem zarówno w całej Polsce, jak i zagranicą. Polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które po gwizdku kończącym pierwszą połowę lądują na murawie stadionu. Za każdego pluszaka, Fundacja STS przekazuje na wybrany przez klub cel 5 zł. W trakcie pięciu odsłon akcji Dorzuć Misie w Lubinie, Kielcach, Częstochowie, Białymstoku oraz Bielsku-Białej zebrano 123 017 maskotek. Tym samym, na konta osób potrzebujących trafiło 614 995 zł.

Najnowsze

Współpraca Akademii Sportu z Michelin Polska przedłużona

Olsztyńska fabryka Michelin Polska skorzystała z opcji przedłużenia złotego pakietu sponsorskiego, zwiększając tym samym wsparcie ...

Całość ›

Hokejowa Cracovia w nowych strojach

Comarch Cracovia podpisała umowę partnerską z kanadyjską marką CCM, jednym z najbardziej uznanych producentów sprzętu hokejowego na ...

Całość ›

Kramel na koszulkach ŁKS-u

Firma Kramel została sponsorem strategicznym ŁKS Łódź, tym samym zwiększając swoje zaangażowanie w Łódzki Klub Sportowy Logotyp ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›