STS ufunduje tunel Koronie Kielce
Po akcji “Dorzuć Misie” na stadionie w Kielcach, STS – sponsor Korony – rusza we współpracy z klubem z kolejną aktywacją, tym razem odnowi stadionowy tunel.
Tym razem na zakończenie roku, w którym klub obchodzi 50-lecie istnienia, STS oddaje głos kibicom, którzy na stronie internetowej Korony wybiorą jeden z trzech projektów renowacji tunelu prowadzącego piłkarzy na murawę. Następnie, STS ufunduje jego metamorfozę.
W ramach akcji #50Korony mogą zdecydować, jak będzie wyglądał odnowiony tunel na Suzuki Arenie. STS razem z klubem przygotował trzy propozycje, na które można głosować na oficjalnej stronie klubu. Plebiscyt wystartował 28 listopada, a zakończy się 30 listopada o północy. Zwycięski projekt zostanie ogłoszony w kolejnych dniach.
– „Jako lider branży bukmacherskiej w Polsce od lat wyznaczamy trendy w zakresie współprac sponsorskich. Dlatego wielokrotnie w swoich działaniach wychodzimy poza ramy podpisanych umów i organizujemy akcje, które angażują kibiców dając całej klubowej społeczności realne korzyści. Chętnie wsłuchujemy się również w potrzeby klubów i tak właśnie było w tym przypadku. W efekcie, to kibice Korony zdecydują, jak będzie wyglądał odnowiony tunel stadionu, a my w ten sposób przyłączymy się do świętowania wyjątkowego roku, w którym klub obchodzi swoje 50-lecie” – mówi Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer w STS.
– „Firma STS od początku współpracy z Koroną imponuje nam swoim zaangażowaniem w projekty ważne dla kieleckiej społeczności. Wspólnie z naszymi kibicami w ramach akcji „Dorzuć Misie” sponsor w znaczący sposób wsparł finansowo zbiórkę dla Leosia Kotarzewskiego. Kilka tygodni później STS zgłosili się do nas z propozycją prezentu dla kibiców Korony na 50 lat Klubu. Wspólnie uznaliśmy, że warto zrobić coś, co zostanie w klubie na lata. Stąd decyzja o wyremontowaniu tunelu. Zdanie Kibiców jest dla nas bardzo ważne, dlatego nie chcemy sami podejmować decyzji o tym, jak finalnie ma wyglądać ta część stadionu. Decyzję oddajemy kibicom, którzy wyrażą swoje zdanie poprzez głosowanie. Serdecznie dziękujemy firmie STS za tak wyjątkowy prezent urodzinowy” – dodaje Daria Wollenberg, dyrektor działu marketingu i komunikacji w Koronie.
STS znany jest jako zaangażowany sponsor. Bukmacher zrealizował wiele unikatowych projektów wraz z klubami i kibicami z całej Polski. Z kolei zapoczątkowana w tym sezonie akcja #DorzućMisie, którą bukmacher organizuje wraz ze swoją Fundacją STS, odbiła się szerokim echem zarówno w całej Polsce, jak i zagranicą. Polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które po gwizdku kończącym pierwszą połowę lądują na murawie stadionu. Za każdego pluszaka, Fundacja STS przekazuje na wybrany przez klub cel 5 zł. W trakcie pięciu odsłon akcji Dorzuć Misie w Lubinie, Kielcach, Częstochowie, Białymstoku oraz Bielsku-Białej zebrano 123 017 maskotek. Tym samym, na konta osób potrzebujących trafiło 614 995 zł.