Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

STS sponsorem strategicznym Lecha Poznań

Od sezonu 2020/21 Lech Poznań ma nowego-starego Sponsora Strategicznego, został nim STS, polska firma bukmacherska.

Największa firma bukmacherska w Polsce działająca również na rynku międzynarodowym, który już od ponad siedmiu lat ściśle współpracuje z „Kolejorzem”. Kontrakt został zawarty do 2023 roku.

Współpraca z STS rozpoczęła się wiosną 2013 roku. Wówczas była to pierwsza w skali polskiego sportu umowa na taką skalę pomiędzy klubem sportowym a legalnym polskim bukmacherem. – „Wierzymy, że współpraca będzie układać się doskonale i uda się ją przedłużyć na kolejne sezony” – mówił wówczas Mateusz Juroszek, prezes firmy z Katowic. I tak rzeczywiście się stało, ponieważ kontrakt pomiędzy stronami przedłużano już trzykrotnie.

– „Ponad siedem lat współpracy pokazuje ogromne zaufanie, jakim darzą się tak rozpoznawalne marki na polskim rynku sportowym. Można śmiało powiedzieć, że jesteśmy ze sobą na dobre i na złe. Przeżyliśmy razem wiele wspaniałych, pozytywnych momentów, jak np. mistrzostwo Polski w 2015 roku czy faza grupowa Ligi Europy. Ale też, jak to w życiu bywa, musieliśmy czasami mierzyć się również z przeciwnościami losu” – mówi Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań. – „Wieloletnia współpraca Kolejorza z STS może być bez wątpienia wzorem dla innych klubów piłkarskich w naszym kraju – dodaje.”

„Podpisana dziś umowa między STS a Lechem Poznań, to kolejny etap realizacji strategii wspierania polskiego sportu. Z Kolejorzem jesteśmy związani już od siedmiu lat, a przed nami kolejne trzy sezony wspólnych emocji. Rozpoczęty dziś rozdział współpracy STS z Lechem Poznań wpisuje się w plan kooperacji z najbardziej rozpoznawalnymi markami, a taką z pewnością jest w naszym kraju Kolejorz. Jestem przekonany, że podpisany kontrakt przełoży się na liczne korzyści zarówno dla naszej firmy, klubu, a także kibiców” – mówi Mateusz Juroszek.

STS znany jest jako zaangażowany sponsor, którego aktywność zdecydowanie wykracza ponad ekspozycję logotypu. Bukmacher przeprowadził w ciągu minionych siedmiu lat współpracy z Lechem Poznań szereg unikatowych projektów jak np. umożliwienie kibicom podjęcia decyzji w koszulkach, z jakim logotypem na froncie zagrają mecz Ligi Europy z FC Basel.

STS – wspólnie z kibicami i Kolejorzem – zrealizował i wsparł również takie projekty, jak oglądanie meczu z Piastem Gliwice na telebimie przed stadionem, kolorujeMY czy umieszczenie logo fundacji Sport Twoją Szansą na koszulkach meczowych Lecha Poznań. Dochód z licytacji tych unikatowych koszulek pozwolił na pomoc podopiecznym organizacji dobroczynnej. – „Nasza działalność sponsorska zdecydowanie wykracza poza ogólnie przyjęte ramy sponsoringu sportowego. Zdajemy sobie sprawę, że to kibice tworzą wyjątkową atmosferę w trakcie rozgrywek, dlatego wszystkie nasze umowy sponsorskie opieramy o aktywacje skierowane do fanów. Kibice Lecha również mogą liczyć na kolejne dedykowane im projekty specjalne w trakcie trwania naszej współpracy” – dodaje prezes STS.

W ramach nowej, trzyletniej umowy logotyp bukmachera znajdzie na przodzie koszulek piłkarzy Lecha Poznań, a świadczenia dotyczące ekspozycji materiałów sponsora będą obejmować wybrane nośniki klubu. Obie strony będą także dalej współpracować w ramach działań w internecie oraz przy projektach skierowanych do kibiców.

STS jest największą firmą bukmacherską w Polsce, która działa również na skalę międzynarodową. Spółka prowadzi działalność na kilkunastu rynkach europejskich, usługi są dostępne m.in. w Wielkiej Brytanii i Niemczech. Za sprawą dynamicznego rozwoju w ciągu ostatnich lat STS zdominował sektor legalnych firm bukmacherskich w Polsce – znacznie zwiększając udziały rynkowe, które wynoszą ok. 50%.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›