Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

STS Sponsorem Premium Lecha

STS nie jest już Sponsorem Strategicznym Lecha Poznań, nabył jednak pakiet Premium.

1 lipca bieg rozpocznie nowa umowa sponsorska z STS, który od 2013 roku współpracuje i wspiera Lecha Poznań. Logotyp tego wieloletniego partnera Klubu trafi na spodenki meczowe I drużyny, a bukmacher zyska tytuł Sponsora Premium. Porozumienie będzie obowiązywało przez kolejne 3 lata.

– „To dla nas powód do dumy, że współpraca ze sponsorem jest kontynuowana tak długo” – mówi prezes Lecha, Karol Klimczak. – „W 2020 roku upłynie 7 lat od momentu rozpoczęcia współpracy, a nikt z nas nie zakłada, że to będzie koniec wspólnych działań. Przeżyliśmy razem wzloty i upadki, jesteśmy ze sobą na dobre i złe. W polskim sporcie nasze działania mogą być wzorowym przykładem dla innych – dodaje Klimczak.

STS to zaangażowany sponsor, którego aktywność zdecydowanie wykracza ponad ekspozycję logotypu. Bukmacher – wspólnie z kibicami i Lechem Poznań – zrealizował i wsparł wiele unikatowych projektów, jak oglądanie meczu z Piastem Gliwice na telebimie przed INEA Stadionem, kolorujeMY, czy Koszulka na Basel. Ostatnią tego typu akcją było pojawienie się na strojach piłkarzy podczas meczu z Ruchem Chorzów logo Fundacji Sport Twoją Szansą, która wspiera utalentowanych sportowców. Dochód z licytacji tych unikatowych koszulek pozwolił na pomoc podopiecznym organizacji dobroczynnej.

– „Za nami ponad cztery lata owocnej współpracy. W tym okresie Klub wykazywał się profesjonalizmem w bieżącej obsłudze sponsorskiej. Tym bardziej cieszymy się, że będziemy nadal działać wspólnie. Planujemy w dalszym ciągu wspierać Lecha oraz inicjować i realizować kolejne przedsięwzięcia skierowane do kibiców. Nowa formuła współpracy jest częścią długofalowej strategii realizowanej przez firmę” – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

W ramach umowy materiały promujące bukmachera pojawią się również podczas meczów na INEA Stadionie oraz na stronie internetowej, a także w mediach społecznościowych klubu. Ponadto logo STS pojawi się na bandach stałych i LED oraz ściankach prasowych.

Bukmacher w ostatnich latach prowadził cieszące się dużym powodzeniem akcje skierowane do kibiców Lecha Poznań, w których do zdobycia były liczne nagrody związane z Kolejorzem – m.in. zaproszenia do loży STS, bilety na mecze, koszulki meczowe z podpisami zawodników czy gadżety klubowe. Sponsor przy okazji meczów rozgrywanych w Poznaniu organizował również specjalną strefę kibica wyposażoną w liczne atrakcje. Wszystkie te aktywności STS planuje kontynuować.

„STS jest największą prywatną firmą wspierającą polski sport. Współpracujemy z licznymi podmiotami z różnych dyscyplin. Jednak realizując kolejne aktywności, kierujemy je głównie do kibiców – bez względu na barwy klubowe. To oni są bowiem najważniejsi w świecie sportu” – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

Źródło: Lech Poznań

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›