Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

STS oraz Polska Liga Siatkówki zmierzą głośność dopingu kibiców polskiej siatkówki

STS oraz Polska Liga Siatkówki zmierzą głośność dopingu kibiców polskiej siatkówki.

Już 5 lutego z inicjatywy STS – największego bukmachera w Polsce – wystartują specjalne rozgrywki dla kibiców drużyn PlusLigi – Ligi Mistrzów Świata. Organizator akcji „Liga Hałasu”, na wybranym spotkaniu kolejki, przeprowadzi pomiar głośności dopingu fanów gospodarzy. Zwycięzcy kibicowskiego rankingu drużyn PlusLigi otrzymają 10 000 zł na wybrany w specjalnym plebiscycie cel charytatywny! Na fanów obecnych na spotkaniach czekać będzie szereg bonusów i nagród.

– „STS to zaangażowany sponsor polskiego sportu, którego aktywność znacznie wykracza poza standardową ekspozycję logotypu. Zależy nam na fanach, którzy tworzą niezapomnianą atmosferę podczas widowisk sportowych i są ich najważniejszą częścią. Rozpoczynając współpracę z Polską Ligą Siatkówki informowaliśmy, że będziemy działać wspólnie z jej kibicami. Stąd pomysł na zorganizowanie Ligi Hałasu i zmierzenie głośności dopingu w trakcie domowych spotkań wszystkich drużyn grających w ramach rozgrywek PLS. Będzie to także dodatkowa forma motywacji dla zawodników oraz możliwość wsparcia wybranego przez zwycięzców celu charytatywnego” – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

Kibice, których doping okaże się najgłośniejszy, w specjalnym plebiscycie zdecydują o wyborze celu charytatywnego, na który STS przekaże 10 000 zł. Ponadto STS dla samych kibiców przygotował dedykowaną ofertę bonusów oraz zakładów. Każda osoba, która założy konto w dzień poprzedzający spotkanie swojej drużyny lub w dniu meczowym za pomocą aplikacji bądź korzystając na hali z pomocy hostess STS otrzyma specjalny bonus powitalny #Wartowspierać. Co ważne łączy się on także ze specjalnym Freebetem w wysokości 27 zł, który będzie można dowolnie wykorzystać na grę w STS. Ostateczna kwota bonusu będzie równa kwocie pierwszej wpłaty i może wynieść maksymalnie 1200 PLN. Dodatkowo na każde spotkanie bukmacher przygotował zestaw zakładów dot. osiągniętego poziomu głośności dopingu oraz miejsca w rankingu kibicowskim.

„Gdy wiązaliśmy się umową z STS, wiedzieliśmy, że lider branży bukmacherskiej wyjdzie naprzeciw oczekiwaniom kibiców. Cieszę się bardzo, że pozyskaliśmy tak aktywnego sponsora. Teraz wspólnie rozpoczynamy projekt skierowany do wszystkich fanów PlusLigi. Kibice naszych zespołów potrafią stworzyć fantastyczną atmosferę i być piekielnie głośni. Czas, aby w końcu zostało to zmierzone. Myślę, że zwycięzcy z dumą będą mogli nosić miano najgłośniejszych siatkarskich kibiców w Polsce! Zachęcamy wszystkich do głośnej zabawy” – mówi Paweł Zagumny, prezes Polskiej Ligi Siatkówki S.A.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›