STS opracował nową platformę komunikacji
STS, największy bukmacher w Polsce, wystartował z kampanią pod hasłem „Kocham sport. Gram mądrze”, tworząc przy tym nową strategię komunikacji marki. Jej motywem przewodnim jest emocjonalny stosunek do sportu, który powinien wiązać się z mądrym graniem w zakładach bukmacherskich.
STS rozpoczyna działania marketingowe, w ramach nowej platformy komunikacyjnej “Kocham sport. Gram mądrze”. Największy bukmacher w Polsce dostarcza kibicom wchodzącym w świat zakładów bukmacherskich odpowiednich narzędzi, jak np. najlepsze promocje, wysokie kursy, gry free-2-play czy STS TV, by ci mogli w mądry sposób obstawiać wyniki sportowych zmagań. Mądrość ma tutaj dwa wymiary – jeden, w którym doradcą nie są emocje oraz drugi, który podpowiada, jak w sprytny sposób monetyzować swoją wiedzę i wykorzystać w tym celu narzędzia oferowane przez STS.
Częścią kampanii 360 marki są cztery spoty: wizerunkowy, sponsorski oraz produktowe. Powstały w oparciu o insight, który zakłada, że każdy kibic ma swoją ulubioną drużynę lub zawodnika. To powoduje, że stosunek do sportu jest bardzo emocjonalny. Dlatego dokonując wyborów, zamiast kierowania się wiarą i sercem, STS wskazuje na mądrość i rozwagę jako kluczowe na drodze do osiągania jak najlepszych rezultatów.
– „Przez ostatnie lata skutecznie pokazywaliśmy, że dzięki posiadanej wiedzy sportowej oraz odpowiednim narzędziom dostarczanym przez STS, jest się gotowym, by wygrywać. Teraz idziemy krok dalej. W najnowszej kampanii przedstawiamy graczy jako osoby, które kochają sport. A jednocześnie wiedzą, że aby wygrać nie należy kierować się wyłącznie emocjami. Miłość do sportu i mądra gra uzupełniają się. Pokazujemy, że racjonalne myślenie w sporcie jest równie ważne, co w codziennym życiu. Dlatego zachęcamy kibiców sportowych do mądrej, rozważnej gry” – mówi Paweł Rabantek, Chief Marketing Officer w Grupie STS.
Kampania wystartowała 24.08. Swoim zasięgiem obejmie największe portale internetowe, w tym platformy społecznościowe, VOD oraz telewizję. W ramach działań marketingowych powstały spoty 30-sekundowe, wersje 15-sekundowe oraz formaty displayowe na potrzeby działań online. Komunikacja obejmie również aktywności w mediach społecznościowych, lokalach przyjmowania zakładów i obiektach sportowych drużyn sponsorowanych przez STS. Wszystkie te materiały umieszczono również na przygotowanym na potrzeby kampanii landing page’u.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Pomysły, za zakup telewizji dom mediowy Zenith. Spoty zostały przygotowane przez dom produkcyjny Szut Szut Studio, ich reżyserem jest Bartosz Dombrowski.