Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

STS oficjalnym sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej

1 sierpnia 2018 roku weszła w życie nowa, rozszerzona umowa pomiędzy STS i PZPN. Na jej mocy bukmacher został oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski, reprezentacji Polski do lat 21, a także reprezentacji Polski kobiet. Kontrakt będzie obowiązywał przez cztery lata, do końca lipca 2022 roku. STS – największy bukmacher w Polsce – wspiera polską Reprezentację w piłce nożnej nieprzerwanie od 2014 roku.

– “Kontynuacja współpracy z PZPN jest elementem realizacji strategii firmy, która zakłada wspieranie polskiego sportu. Tylko od początku roku podpisaliśmy kilkanaście kontraktów sponsorskich. Przedłużenie umowy z kadrą narodową umożliwia nam dotarcie do fanów piłki nożnej z całej Polski i to na poziomie ponad klubowym. W swoich działaniach będziemy nadal koncentrować się na aktywacjach skierowanych do wszystkich kibiców, bo to oni są najważniejszą częścią świata sportu” – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

Wraz z wejściem w życie nowej umowy STS awansował z oficjalnego partnera na oficjalnego sponsora reprezentacji Polski. Logotyp STS będzie nadal znajdował się m.in. na biletach, programach meczowych czy ściankach do wywiadów, a przekaz informujący o sponsorowaniu pojawi się m.in. na bandach LED wokół boisk oraz na telebimach podczas meczów kadry. Ponadto 430 punktów przyjmowania zakładów STS w całej Polsce będzie dalej wyposażonych w elementy wystroju związane z reprezentacją Polski.

STS w dalszym ciągu będzie prowadził liczne akcje skierowane do fanów futbolu, w których można zdobyć m.in. bilety na mecze reprezentacji. Kontynuowane będą także działania podczas dni meczowych, takie jak specjalne strefy z atrakcjami dla kibiców czy darmowy transport na stadiony.

STS aktywnie angażuje się we wspieranie rodzimego sportu. Jest największym prywatnym podmiotem na rynku sponsoringu w Polsce. Firma jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, a także sponsorem głównym Jagiellonii Białystok oraz oficjalnym bukmacherem Lecha Poznań, Cracovii, Pogoni Szczecin, Górnika Zabrze, Asseco Resovii oraz PGE Vive Kielce, a także Futsal Ekstraklasa czy KSW oraz innych klubów i związków sportowych. STS angażuje się także we wsparcie esportu – jest oficjalnym bukmacherem Polskiej Ligi Esportowej i sponsorem Pawła ‘innocenta’ Mocka oraz Damiana „Nervariena” Ziaji. Z inicjatywy STS powstała również fundacja Sport Twoją Szansą, która pomaga utalentowanym sportowcom z całego kraju.

Najnowsze

AGO Esports z Flix Busem

FlixBus, wiodący w Polsce i Europie operator międzymiastowych połączeń autobusowych, dołącza do grona partnerów drużyny esportowej ...

Całość ›

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą

Po powrocie Roberta Kubicy do F1 Telewizja Polska chce pokazywać wyścigi, właśnie stara się o zakup sublicencji od Cyfrowego ...

Całość ›

Wisła Kraków SA gotowa na zmianę właściciela

W dniu 18 lutego 2019 roku doszło do podpisania umów, w myśl których osoby zaangażowane w ratowanie klubu otrzymały prawo do ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

AGO Esports z Flix Busem.
#sponsoringsport #ago #flixbus https://t.co/fQyApL3qj0

TVP chce pokazywać wyścigi F1 z Robertem Kubicą.
#sponsoringsport #tvp #robertkubica https://t.co/EHwebMwXKt