Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

STS na kolejne cztery lata z Jagiellonią Białystok

STS – największy bukmacher w Polsce – przedłużył umowę sponsorską z Jagiellonią Białystok. Nowy kontrakt będzie obowiązywał przez kolejne cztery sezony, czyli do czerwca 2025 roku. W pierwszym roku jego trwania STS pozostanie sponsorem głównym “Jagi”, z którą jest związany od 2017 roku.

“STS to nie tylko lider rynku bukmacherskiego w Polsce, ale także największy prywatny podmiot na rodzimym rynku sponsoringu. Wspieramy cały polski sport – zarówno kluby, organizacje sportowe z wielu dyscyplin, jak i kibiców. Istotna część naszych działań skierowana jest do drużyn Ekstraklasy. Z Jagiellonią Białystok – m.in. obok PZPN – łączy nas jeden z najdłużej trwających kontraktów. Cieszę się, że umowa ta potrwa co najmniej cztery kolejne sezony” – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

“Doceniając dotychczasową współpracę i partnerskie podejście Jagiellonii, negocjacje dotyczące nowej umowy rozpoczęliśmy już w październiku, a więc ponad pół roku przed końcem umowy, co dało obu stronom czas na wypracowanie najlepszego rozwiązania” – mówi Paweł Rabantek, dyrektor marketingu STS.

– “Takim podejściem STS po raz kolejny pokazał, że jest dla nas stabilnym partnerem godnym zaufania. Rzadkością jest, by sponsor z takim wyprzedzeniem rozpoczynał negocjacje dotyczące umowy. A z pewnością takie rozwiązanie dało nam olbrzymi komfort pracy i pozwoliło wybrać dla klubu najlepsze możliwe rozwiązanie” – mówi Agnieszka Syczewska, Wiceprezes Jagiellonii Białystok.

– “Współpraca z firmą STS od naszej pierwszej umowy przebiega wzorowo. Wielokrotnie mogliśmy się przekonać o tym, że nasze partnerstwo wybiega daleko poza zwykłe ramy współpracy na linii klub-sponsor. Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że możemy się rozwijać mając wsparcie takich firm jak STS” – dodaje Wiceprezes Jagiellonii Białystok.

Kontynuacja umowy obejmuje ekspozycję logotypu STS na froncie koszulek w najbliższym sezonie, a w kolejnych trzech latach na rękawkach oraz przez cały okres trwania umowy m.in. na bandach stałych, LED i ściankach prasowych w trakcie spotkań rozgrywanych w Białymstoku. Kontrakt przewiduje także publikację treści na stronie internetowej oraz współpracę w mediach społecznościowych. STS planuje również specjalne aktywacje skierowane do klubu i kibiców – zarówno online, jak i offline.

– “Jako sponsor nie ograniczamy się wyłącznie do ekspozycji logotypu. Jesteśmy zaangażowani w szereg inicjatyw, których celem jest włączenie kibiców w najważniejsze działania związane z klubami. Regularnie organizujemy szereg aktywacji, które łączą fanów sportu, drużyny oraz STS. Kibice Jagi wybierali z nami m.in. projekty graficzne wystroju sali treningowej Akademii Jagiellonii Białystok oraz klubowego autokaru. Akcje te cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem i zaangażowaniem. Podobne działania chcemy zrealizować z Jagiellonią jeszcze w tym roku” – dodaje Mateusz Juroszek.

STS aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu, będąc największym prywatnym podmiotem na rodzimym rynku sponsoringu. Firma oprócz Jagielloni Białystok sponsoruje także m.in. reprezentację Polski w piłce nożnej, Lecha Poznań, Zagłębie Lubin, Cracovię, Pogoń Szczecin czy Polską Ligę Siatkówki.

Najnowsze

AC Milan z charytatywnym kompletem od Pumy

Specjalny złoty strój upamiętnia działalność charytatywną AC Milan z napisem „Fondazione Milan” nadrukowanym pod kołnierzem z ...

Całość ›

Stal Rzeszów przedłużyła umowy z partnerami

Stal Rzeszów, która występuje w 2 Lidze przedłużyła umowę z dwoma partnerami - Autoryzowanym dealer marki Toyota Dakar oraz ...

Całość ›

Rafał Wisłocki w Termalice

Rafał Wisłocki został dyrektorem ds organizacyjnych i marketingowych Bruk-Betu Termaliki Nieciecza, tym samym kończąc współpracę z ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›