STS na kolejne cztery lata z Jagiellonią Białystok
STS – największy bukmacher w Polsce – przedłużył umowę sponsorską z Jagiellonią Białystok. Nowy kontrakt będzie obowiązywał przez kolejne cztery sezony, czyli do czerwca 2025 roku. W pierwszym roku jego trwania STS pozostanie sponsorem głównym “Jagi”, z którą jest związany od 2017 roku.
– „STS to nie tylko lider rynku bukmacherskiego w Polsce, ale także największy prywatny podmiot na rodzimym rynku sponsoringu. Wspieramy cały polski sport – zarówno kluby, organizacje sportowe z wielu dyscyplin, jak i kibiców. Istotna część naszych działań skierowana jest do drużyn Ekstraklasy. Z Jagiellonią Białystok – m.in. obok PZPN – łączy nas jeden z najdłużej trwających kontraktów. Cieszę się, że umowa ta potrwa co najmniej cztery kolejne sezony” – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.
– „Doceniając dotychczasową współpracę i partnerskie podejście Jagiellonii, negocjacje dotyczące nowej umowy rozpoczęliśmy już w październiku, a więc ponad pół roku przed końcem umowy, co dało obu stronom czas na wypracowanie najlepszego rozwiązania” – mówi Paweł Rabantek, dyrektor marketingu STS.
– „Takim podejściem STS po raz kolejny pokazał, że jest dla nas stabilnym partnerem godnym zaufania. Rzadkością jest, by sponsor z takim wyprzedzeniem rozpoczynał negocjacje dotyczące umowy. A z pewnością takie rozwiązanie dało nam olbrzymi komfort pracy i pozwoliło wybrać dla klubu najlepsze możliwe rozwiązanie” – mówi Agnieszka Syczewska, Wiceprezes Jagiellonii Białystok.
– „Współpraca z firmą STS od naszej pierwszej umowy przebiega wzorowo. Wielokrotnie mogliśmy się przekonać o tym, że nasze partnerstwo wybiega daleko poza zwykłe ramy współpracy na linii klub-sponsor. Jesteśmy niezwykle dumni z tego, że możemy się rozwijać mając wsparcie takich firm jak STS” – dodaje Wiceprezes Jagiellonii Białystok.
Kontynuacja umowy obejmuje ekspozycję logotypu STS na froncie koszulek w najbliższym sezonie, a w kolejnych trzech latach na rękawkach oraz przez cały okres trwania umowy m.in. na bandach stałych, LED i ściankach prasowych w trakcie spotkań rozgrywanych w Białymstoku. Kontrakt przewiduje także publikację treści na stronie internetowej oraz współpracę w mediach społecznościowych. STS planuje również specjalne aktywacje skierowane do klubu i kibiców – zarówno online, jak i offline.
– „Jako sponsor nie ograniczamy się wyłącznie do ekspozycji logotypu. Jesteśmy zaangażowani w szereg inicjatyw, których celem jest włączenie kibiców w najważniejsze działania związane z klubami. Regularnie organizujemy szereg aktywacji, które łączą fanów sportu, drużyny oraz STS. Kibice Jagi wybierali z nami m.in. projekty graficzne wystroju sali treningowej Akademii Jagiellonii Białystok oraz klubowego autokaru. Akcje te cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem i zaangażowaniem. Podobne działania chcemy zrealizować z Jagiellonią jeszcze w tym roku” – dodaje Mateusz Juroszek.
STS aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu, będąc największym prywatnym podmiotem na rodzimym rynku sponsoringu. Firma oprócz Jagielloni Białystok sponsoruje także m.in. reprezentację Polski w piłce nożnej, Lecha Poznań, Zagłębie Lubin, Cracovię, Pogoń Szczecin czy Polską Ligę Siatkówki.