STS na froncie koszulek Ruchu
STS podpisał kontrakt sponsorski z Ruchem Chorzów, na mocy którego został sponsorem strategicznym 14-krotnego mistrza Polski.
Logo STS znajdzie się na froncie koszulek Niebieskich. Kontrakt będzie obowiązywał do końca sezonu 2026/2027 z możliwością przedłużenia na kolejne lata. Jest to kolejna z umów, którą podpisali STS i Ruch. Wcześniejsza współpraca między liderem rynku bukmacherskiego, a chorzowskim klubem miała miejsce w latach 2016-2017.
Od początku sezonu 2024/2025 logo STS w wersji achromatycznej pojawi się na froncie koszulek Ruchu oraz m.in. na bandach LED, ściankach sponsorskich oraz innych elementach ekspozycyjnych Stadionu Śląskiego. Współpraca obejmie także działania digital (w mediach społecznościowych, na stronie www i newsletterach). STS planuje również specjalne aktywacje skierowane do kibiców – jedną z nich, już w 2. kolejce ligowej będzie akcja „Dorzuć misie”, z której dochód trafi do Centrum Szkolenia Ruchu Chorzów.
– „Cieszymy się, że jeden z najbardziej utytułowanych klubów w Polsce ponownie dołącza do grona sponsorowanych przez STS podmiotów. Jedna z najwyższych frekwencji w lidze i ogromne zaangażowanie fanów pokazują potencjał, który jest w Ruchu Chorzów. Dołożymy wszelkich starań, żeby nasza współpraca przyniosła dużo korzyści obu stronom kontraktu. Skorzystają z niej również kibice, dla których przygotujemy atrakcyjne i dedykowane oferty, jak i aktywacje, których beneficjentem będzie sam klub. A zaczniemy już podczas pierwszego meczu domowego w nowym sezonie” – mówi Paweł Rabantek, Chief marketing officer w STS. – „Kontrakt sponsorski z Ruchem, to dla nas kolejny etap skutecznie i szeroko realizowanej od lat strategii wspierania rodzimego sportu, ale także zwiększenie ekspozycji STS w pierwszej lidze piłkarskiej” – dodaje.
– „STS i Ruch – dwie wielkie marki – znów grają w jednej drużynie. Nawiązanie tak istotnej współpracy to w dużej mierze zasługa naszych kibiców, którzy dzięki grze na Stadionie Śląskim wreszcie mogli pokazać swój olbrzymi potencjał, będąc jedną z największych publiczności w Polsce – „mówi Seweryn Siemianowski, Prezes Zarządu Ruchu Chorzów. – „STS to lider w swojej branży, a my mamy ambicje, by w krajowej elicie ponownie się znaleźć. Wsparcie tak uznanej firmy z pewnością nam w tym pomoże. Na naszej współpracy skorzysta zarówno Klub, jak i Kibice, dla których nasz nowy Sponsor przygotuje liczne atrakcje” – dodaje.
Klub będzie mógł zyskać kolejne fundusze poprzez wprowadzony przez STS specjalny program afiliacyjny, dzięki któremu kibice Niebieskich ponownie wesprą Centrum Szkolenia Ruchu Chorzów. Bukmacher wpłaci na klubową akademię 10 procent od każdej z trzech pierwszych wpłat z nowych kont zarejestrowanych z dedykowanym kodem: RUCH.
Dodatkowo przed pierwszym meczem 1. Ligi, STS przewiduje specjalną akcję promocyjną. Nowi klienci rejestrujący się z dedykowanym kodem, spełniając kilka prostych warunków, mogą otrzymać bonus w postaci 250zł za wygraną Ruchu Chorzów. STS nie zapomniał również o swoich obecnych klientach, którzy kibicują Ruchowi. Bukmacher przygotował dla nich ofertę z zakładem bez ryzyka oraz dedykowane kursy dla tego spotkania. Ponadto, na rozpoczęcie sezonu 1 ligi, Partner Strategiczny chorzowian zaplanował promocje z bonusami oraz boosty kursowe na mecze Niebieskich.
STS aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu, będąc największym prywatnym podmiotem na rodzimym rynku sponsoringu. Firma oprócz Ruchu Chorzów sponsoruje także m.in. reprezentację Polski w piłce nożnej, Raków Częstochowa, mistrza Polski – Jagiellonię Białystok oraz Widzew Łódź. STS jest także liderem jeśli chodzi o prowadzenie aktywacji skierowanych do kibiców, które organizuje wraz ze sponsorowanymi przez siebie drużynami.
W ostatnim czasie były to m.in. powstanie muralu W. Smolarka obok stadionu Widzewa, renowacja tunelu na stadionie Korony Kielce, licytacje koszulek klubowych czy licytacje na WOŚP.
Flagowym wydarzeniem organizowanym przez STS jest akcja „Dorzuć misie”. Polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które wyznaczonym przez organizatorów czasie są rzucane na murawę stadionu. W trakcie 9 odsłon wydarzenia zebrano blisko 300 tys. maskotek, a STS przekazał 818 tys. zł dla potrzebujących i fundacji.