fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

STS kontynuuje współpracę z PGE VIVE Kielce

STS – największy bukmacher w Polsce – pozostanie na dłużej z PGE Vive Kielce.

Logo bukmachera będzie nadal znajdować się na strojach klubowych zawodników. STS będzie prowadzić również akcje skierowane do kibiców klubu. Kontrakt będzie obowiązywać przez kolejne dwa lata, bukmacher z klubem jest związany od stycznia 2017 roku.

  • “STS jest największym prywatnym sponsorem polskiego sportu. Trwała obecność w trakcie rozgrywek Superligi jest dla nas niezwykle ważna. Piłka ręczna to jedna z najpopularniejszych dyscyplin w kraju, dlatego zależy nam na dotarciu do kibiców. O naszych działaniach zawsze myślimy długoterminowo, stąd decyzja o przedłużeniu umowy sponsorskiej z PGE Vive Kielce na przynajmniej dwa kolejne lata” – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

Bukmacher przygotował specjalne niespodzianki dla kibiców z okazji przedłużenia kontraktu. Nowi gracze, którzy zarejestrują się na sts.pl otrzymają bonus powitalny. Wszyscy pełnoletni posiadacze karnetu na spotkania w Hali Legionów otrzymają zaś vouchery. Szczegóły akcji będą dostępne w kanałach internetowych PGE Vive Kielce w środę, 29 sierpnia.

– “Cenię sobie współpracę z STS, który jest sponsorem zaangażowanym w naszą działalność. Taki partner to dowód na to, że w polski sport warto mądrze inwestować, co mnie jako prezesa klubu, ale również i sponsora bardzo buduje. Liczę na kolejne dobre lata rozwoju klubu i sukcesów drużyny, tym bardziej, że nasze plany sportowe wybiegają również w przyszłość. Dziękuję firmie STS i Panu prezesowi Juroszkowi za zaufanie” – mówi Bertus Servaas, prezes PGE Vive Kielce.

W kwietniu br. STS wspólnie z kibicami PGE Vive Kielce próbował pobić rekord Polski w głośności dopingu. W Hali Legionów w trakcie ćwierćfinałowego meczu Ligi Mistrzów EHF z Paris Saint Germain Handball fani PGE Vive Kielce podejmowali próby przekroczenia dwóch progów decybeli – 120 dB oraz rekordu Polski 134,2 dB. STS – organizator akcji #ZakładSTS – specjalnie z tej okazji przygotował wówczas szereg atrakcji m.in. sfinansował powstanie oprawy meczowej.

W ramach przedłużonej umowy z PGE Vive Kielce branding STS będzie nadal pojawiał się w trakcie meczów w kieleckiej Hali Legionów, a logotyp STS znajdzie się na rękawku strojów klubowych. Współpraca obejmie także publikacje dedykowanych treści – w tym kursów na żywo – na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych klubu. Bukmacher będzie prowadzić też akcje skierowane do kibiców klubu.

– “W swoich działaniach zawsze koncentrujemy się na kibicach, bo to oni tworzą niesamowitą atmosferę na arenach w całym kraju. Doceniamy ten potencjał i będziemy dalej inicjować ciekawe aktywacje dla fanów sportu, bez względu na barwy klubowe czy dyscypliny” – dodaje Mateusz Juroszek.

STS znany jest jako zaangażowany sponsor. Bukmacher zrealizował wiele unikatowych projektów wraz z klubami i kibicami z całej Polski m.in. wymiana trykotów K. Hamalainena, kolorujeMY, Koszulka na Basel czy przygotowanie specjalnej oprawy meczowej na ostatni występ Artura Boruca w kadrze narodowej. Akcje #ZakładSTS znane są już w wielu częściach Polski – STS wsparł m.in. kibiców Górnika Zabrze w przygotowaniu sektorówki w kształcie koszulki Trójkolorowych. W lutym 2018 roku razem z Jagiellonią Białystok zorganizował głosowanie na projekt graficzny nowego autokaru klubu.

Najnowsze

Realizacje

Sponsoring Sport.pl inicjatorem współpracy Hotelu Moran oraz Inchcape Polska

Portal Sponsoring Sportpl został inicjatorem kolejnej współpracy, tym razem nawiązanej między Hotelem Moran i Inchcape Poznań Jak ...

Całość ›

“Witaj w klubie” w CANAL+ SPORT

We wrześniu na antenie CANAL+ SPORT pojawi się nowy program poświęcony LOTTO Ekstraklasie „Witaj w klubie” - "To serial ...

Całość ›

Już 27 września po raz pierwszy Partnerskie Kluby Biznesu spotkają się w Poznaniu

W Poznaniu został powołany do życia projekt, który cieszy się bardzo dużą popularnością zarówno w Polsce, jak i poza jej ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Kolejny sukces naszego portalu, tym razem wspieraliśmy Hotel Moran oraz Inchcape Polska w nawiązaniu współpracy.
#sponsoringsport #hotelmoran #inchcapepolska https://t.co/tkkVuFYXTH

"Witaj w klubie" w CANAL+ SPORT.
#sponsoringsport #pilkanozna #canal+ https://t.co/OJ1p2rTGUz