Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

STS i Zagłębie organizują akcję “Dorzuć misie”

W niedzielę 6 sierpnia na Stadion Zagłębia zawita akcja “Dorzuć misie” organizowana przez Fundację STS, należącą do bukmachera STS.

Akcja polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które po gwizdku kończącym pierwszą połowę wylądują na murawie stadionu. Za każdego pluszaka, Fundacja STS przekaże 5 zł na wybrany przez klub cel.

Serca kibiców piłkarskich po raz kolejny będą mogły zabić szybciej przy okazji niedzielnego spotkania pomiędzy Zagłębiem Lubin i Lechem Poznań. Będzie ono ważne nie tylko dlatego, że Miedziowi zagrają z brązowym medalistą sezonu 2022/23, ale także z uwagi na akcję “Dorzuć misie” organizowaną w trakcie spotkania przez Fundację STS. – „Gorąco zachęcamy naszych kibiców do przynoszenia na mecz pluszaków i rzucania nimi, gdy sędzia zakończy gwizdkiem pierwszą połowę spotkania” – mówi Jolanta Jóźwiak, koordynator projektu z Zagłębia Lubin.

Fundacja STS za każdą maskotkę przekaże 5 zł na promowanie sportu wśród wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Przyjaciół Dzieci oraz Domu Dziecka w Wilkowie im. Jana Wyżykowskiego (m.in. zakup sprzętu sportowego). Do obu organizacji trafią również misie rzucone na murawę. Oprócz tego, Fundacja STS ufunduje warsztaty z psychologiem sportowym dla wychowanków obu organizacji, w ramach których m.in. uzyskają wiedzę o tym, jak mądrze trenować i budować karierę sportową, by osiągać jak najlepsze rezultaty.

– „Jako zaangażowany sponsor dzięki takim właśnie akcjom po raz kolejny wychodzimy poza ramy umowy sponsorskiej i angażujemy społeczność kibicowską klubu i regionu. Cel jest szczytny – pomagamy spełniać marzenia najmłodszych kibiców piłkarskich. Jako firma odpowiedzialna społecznie, chętnie angażujemy się w inicjatywy, które niosą za sobą realne wsparcie, a które wpisują się w realizowaną przez nas strategię społecznej odpowiedzialności biznesu. Liczymy na to, że kibice z Lubina nie zawiodą i przyniosą na niedzielny mecz wiele pluszaków. To od nich zależy, ile pieniędzy trafi na konto organizacji, dla których gramy w sobotnim meczu” – komentuje Paweł Rabantek, dyrektor marketingu w STS.

– „Zagłębie w swoim DNA ma wpisane działania odciskające piętno w lokalnej społeczności. Cieszymy się, że nasz sponsor poprzez Fundację STS, wyznaje podobne wartości i realnie możemy pomóc kilku podmiotom, z którymi stale współpracujemy. To duże wyróżnienie, że pierwsza akcja „Dorzuć misie” w nowym sezonie piłkarskim jest inagurowana na Stadionie Zagłębia. Chcemy, by podczas bicia rekordu publiczności na meczu Zagłębie – Lech, udało się zgromadzić pokaźną liczbę pluszaków na murawie” – dodaje Jolanta Jóźwiak, Główny Specjalista ds. projektów biznesowych.

Idea akcji pochodzi z rozgrywek hokejowych, jednak różni się tym, że pluszowe maskotki rzucane są, gdy gospodarze strzelą pierwszego gola. Co więcej, w przypadku meczu Zagłębia każdy pluszak będzie stanowił równowartość wsparcia finansowego przekazanego przez Fundację STS. Organizator akcji wraz z klubem, w tygodniu poprzedzającym akcję, będą prowadzić intensywną komunikację w mediach społecznościowych zachęcającą kibiców do przyjścia na mecz z Lechem i przyniesienia maskotek, które w przerwie wylądują na murawie.

Organizatorzy proszą, by wszystkie maskotki były czyste i szczelnie zapakowane w foliowe opakowania (by w razie opadów się nie ubrudziły).

Źródło: Zagłębie Lubin

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›