STS i Zagłębie organizują akcję “Dorzuć misie”
W niedzielę 6 sierpnia na Stadion Zagłębia zawita akcja “Dorzuć misie” organizowana przez Fundację STS, należącą do bukmachera STS.
Akcja polega ona na przyniesieniu przez kibiców maskotek, które po gwizdku kończącym pierwszą połowę wylądują na murawie stadionu. Za każdego pluszaka, Fundacja STS przekaże 5 zł na wybrany przez klub cel.
Serca kibiców piłkarskich po raz kolejny będą mogły zabić szybciej przy okazji niedzielnego spotkania pomiędzy Zagłębiem Lubin i Lechem Poznań. Będzie ono ważne nie tylko dlatego, że Miedziowi zagrają z brązowym medalistą sezonu 2022/23, ale także z uwagi na akcję “Dorzuć misie” organizowaną w trakcie spotkania przez Fundację STS. – „Gorąco zachęcamy naszych kibiców do przynoszenia na mecz pluszaków i rzucania nimi, gdy sędzia zakończy gwizdkiem pierwszą połowę spotkania” – mówi Jolanta Jóźwiak, koordynator projektu z Zagłębia Lubin.
Fundacja STS za każdą maskotkę przekaże 5 zł na promowanie sportu wśród wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Przyjaciół Dzieci oraz Domu Dziecka w Wilkowie im. Jana Wyżykowskiego (m.in. zakup sprzętu sportowego). Do obu organizacji trafią również misie rzucone na murawę. Oprócz tego, Fundacja STS ufunduje warsztaty z psychologiem sportowym dla wychowanków obu organizacji, w ramach których m.in. uzyskają wiedzę o tym, jak mądrze trenować i budować karierę sportową, by osiągać jak najlepsze rezultaty.
– „Jako zaangażowany sponsor dzięki takim właśnie akcjom po raz kolejny wychodzimy poza ramy umowy sponsorskiej i angażujemy społeczność kibicowską klubu i regionu. Cel jest szczytny – pomagamy spełniać marzenia najmłodszych kibiców piłkarskich. Jako firma odpowiedzialna społecznie, chętnie angażujemy się w inicjatywy, które niosą za sobą realne wsparcie, a które wpisują się w realizowaną przez nas strategię społecznej odpowiedzialności biznesu. Liczymy na to, że kibice z Lubina nie zawiodą i przyniosą na niedzielny mecz wiele pluszaków. To od nich zależy, ile pieniędzy trafi na konto organizacji, dla których gramy w sobotnim meczu” – komentuje Paweł Rabantek, dyrektor marketingu w STS.
– „Zagłębie w swoim DNA ma wpisane działania odciskające piętno w lokalnej społeczności. Cieszymy się, że nasz sponsor poprzez Fundację STS, wyznaje podobne wartości i realnie możemy pomóc kilku podmiotom, z którymi stale współpracujemy. To duże wyróżnienie, że pierwsza akcja „Dorzuć misie” w nowym sezonie piłkarskim jest inagurowana na Stadionie Zagłębia. Chcemy, by podczas bicia rekordu publiczności na meczu Zagłębie – Lech, udało się zgromadzić pokaźną liczbę pluszaków na murawie” – dodaje Jolanta Jóźwiak, Główny Specjalista ds. projektów biznesowych.
Idea akcji pochodzi z rozgrywek hokejowych, jednak różni się tym, że pluszowe maskotki rzucane są, gdy gospodarze strzelą pierwszego gola. Co więcej, w przypadku meczu Zagłębia każdy pluszak będzie stanowił równowartość wsparcia finansowego przekazanego przez Fundację STS. Organizator akcji wraz z klubem, w tygodniu poprzedzającym akcję, będą prowadzić intensywną komunikację w mediach społecznościowych zachęcającą kibiców do przyjścia na mecz z Lechem i przyniesienia maskotek, które w przerwie wylądują na murawie.
Organizatorzy proszą, by wszystkie maskotki były czyste i szczelnie zapakowane w foliowe opakowania (by w razie opadów się nie ubrudziły).