Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

STS i PZPN razem do 2026

Polski Związek Piłki Nożnej poinformował, że umowa z STS – największą firmą bukmacherską w Polsce – została przedłużona do 31 lipca 2026 roku. STS pozostanie Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski, z którą związany jest nieprzerwanie od lipca 2014 roku.

Oprócz sponsoringu męskiej reprezentacji seniorów, współpraca obejmuje również działania z kadrą kobiecą oraz kadrami młodzieżowymi U-21 i U-20. Świadczenia obejmować będą prawo do posługiwania się tytułem Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski, ekspozycję logotypu na materiałach online i offline, w tym na bandach LED wokół boisk, a także m.in. prawo do wykorzystywania w komunikacji marketingowej wizerunku drużyny narodowej.

„Przedłużamy kluczowy kontrakt, przez kolejne lata pozostajemy oficjalnym sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. To dla nas ważne z punktu widzenia zaangażowania STS w rozwój rodzimego sportu oraz wspierania całej społeczności kibiców kadry narodowej. Zależy nam, by kontynuować tę wieloletnią współpracę. Jesteśmy firmą, dla której sport jest wpisany w DNA, przeżywamy go, czujemy się jego częścią, dzięki niemu funkcjonujemy. W związku z tym nie zwalniamy tempa i jako lider wyznaczamy trendy w swojej branży. Pozostajemy również największym prywatnym podmiotem wspierającym polski sport „– mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

– „Bardzo się cieszymy, że trwająca już niemal dziewięć lat współpraca została przedłużona. Świadczy to o zaufaniu, jakim partnerzy i sponsorzy darzą Polski Związek Piłki Nożnej. My również jesteśmy zadowoleni, że możemy rozwijać piłkę nożną z tak solidnym i zaufanym partnerem u boku. Przedłużenie umowy cieszy tym bardziej, że w jej ramach wsparcie od firmy STS, będącej liderem na polskim rynku w swojej branży, otrzymają także kadry młodzieżowe oraz reprezentacja Polski kobiet. Liczymy, że kolejne lata będą równie owocne jak te, które już za nami. Razem możemy więcej!” – mówi Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny PZPN.

– „Wieloletnia współpraca z kadrą Polski pokazuje, że STS jest stabilnym i godnym zaufania partnerem – zarówno dla partnerów biznesowych, jak i dla polskich kibiców. Wierzymy, że wsparcie reprezentacji i czas przeznaczony na oglądanie jej meczów przekłada się na kapitał wiedzy oraz doświadczenia samych kibiców. STS, za pomocą najnowocześniejszych rozwiązań i technologii, daje możliwość bezpiecznego i bezpośredniego ich przekształcenia w rzeczywisty zysk” – dodaje Paweł Rabantek, Chief marketing officer w STS.

Najnowsze

Stal Mielec odpicowała szatnię

Po kilku tygodniach prac piłkarze Stali Mielec mogą już korzystać z odnowionej szatni Prace trwały od zakończenia rundy jesiennej ...

Całość ›

Pogoń Energy Drink wraca do sklepów

Do sklepów trafił nowy napój energetyczny Pogoni Szczecin - Pogoń Energy Drink Produkt powstał przy współpracy z Hurtownią ...

Całość ›

GOJA kolejny raz z WTS Spartą

GOJA – materiały budowalne, po raz siódmy wesprze Wrocławskie Towarzystwo Sportowe i w sezonie 2024 nadal będzie Sponsorem Głównym ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›